Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3048263
Fjurdy heeft heel veel moeite om vooruit te komen. We lopen nu op de gestrooide fietspaden omdat hij anders over de bevrorern sneeuw niet meer vooruit komt.
vanmorgen was hij gevallen op een bevroren stuk en kon niet meer overeind komen. Hubbie heeft hem opgetild en ergens anders neergezet. Maar voor mijn ouwe man is dit weer een drama. Ben zo bang dat hij iets breekt met deze gladheid.

Hoe gaat het met jullie ouwetjes.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 28 dec 2014, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3048269
Hooli (14 jaar en 8 maanden) is gewoon haar gekke zelf, ik merk helemaal niks aan haar.
Max (14 jaar en 4 maanden) heeft er echt ontzettend last van. Hij wil zijn mand niet uit 's ochtends, en als hij buiten is doet hij zijn ding en staat meteen daarna weer bij de staldeur. Hij haat kou. Dus van mij mag hij lekker binnen bij de kachel blijven  :)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3048271
Onze Loempia vermaakt zich opperbest, ze stiefelt lekker. Ik probeer wel zoveel mogelijk de schone stukken op te zoeken(vaseline op de pootjes en bij thuiskomst goed schoonpoetsen ivm pekel) En dan besluit ze ineens naar een glad stuk te lopen en lig ik op mijn waffel; schatje  :biggrin2: 
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3048278
Oh trouwens, hier nog geen sneeuw. Met sneeuw moet ik Max denk ik optillen, op een "schoon" stuk zetten zodat hij p&p kan doen, en dan moet ik hem denk ik gauw weer binnen zetten  :biggrin2:

Hooli is gek op sneeuw. Een beetje zoals de blije eieren van Marina  :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3048279
Als ze vallen is dat wel erg sneu ja  :(  Oma hier vindt het wel geschoten, die stapt vrolijk rond. Maar dan is het hier ook alleen maar koud. Geen sneeuw of niks verder.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3048291
Mijn oudste wordt (bij leven en welzijn) in maart 13 jaar. Ze "doet" het nog prima in de sneeuw. Geen lange wandelingen meer, maar ze is er wel altijd bij. Want stel dat je iets mist.
Door tt-tjes
#3048295
Voor de kou heeft hij zijn winterjas aan. Dat is het probleem ook niet. Maar we hebben gisteren zoveel sneeuw gehad en vannacht flink gevroren, alles is in klonten bevroren dus hij kan bijna niet lopen.  Echt niet lekker voor mijn manneke.week
Door Lil
#3048296
Hier ligt geen sneeuw, wel veel ijs. Gelukkig kent Boris commando gras. Wij genieten dus met volle teugen. Hij is erg wild voor zijn doen. Nu doet mijn knie met de vorst ook veel  minder pijn. Dus SVP dit droge vriesweer met zon t/m maart en dan in 1 keer 15 graden en zon.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3048297
:biggrin2: Wodka is vanmorgen naar de hoek van de straat geglibberd, heeft zich door de hurken laten zakken, plassen poepen en weer naar huis geglibberd. Ik vond het gezegend.  8)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3048318
Nena heeft gisteren een verjongingskuur ondergaan. In de sneeuw liep ze te huppelen als een jonge godin. Vanochtend stond ze al vroeg te stuiteren in de gang omdat ze naar buiten wilde. Maar eenmaal op lange ronde viel het toch een beetje tegen. Het liep nu moeilijker dan gisteren en de pekel op de wegen is ook niet lekker aan de voetjes. Haar enthousiasme werd daardoor wel flink getemperd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3048323
tt-tjes schreef: Voor de kou heeft hij zijn winterjas aan. Dat is het probleem ook niet. Maar we hebben gisteren zoveel sneeuw gehad en vannacht flink gevroren, alles is in klonten bevroren dus hij kan bijna niet lopen.  Echt niet lekker voor mijn manneke.week
Gentle is compleet kaal :o
Door smulpaap
#3048358
tt-tjes schreef: Fjurdy heeft heel veel moeite om vooruit te komen. We lopen nu op de gestrooide fietspaden omdat hij anders over de bevrorern sneeuw niet meer vooruit komt.
vanmorgen was hij gevallen op een bevroren stuk en kon niet meer overeind komen. Hubbie heeft hem opgetild en ergens anders neergezet. Maar voor mijn ouwe man is dit weer een drama. Ben zo bang dat hij iets breekt met deze gladheid.

Hoe gaat het met jullie ouwetjes.


Mijn beide ouwetjes zijn er natuurlijk niet meer , maar Milo had het altijd veel lastiger op zijn korte pootjes dan Noa
Nu heeft Noa nog weleens tot aan ""de tietjus "" in de sneeuw gestaan  :biggrin2:
Ze was toen ruim 12 , en dat vond ze ook geen pretje meer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door