Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3048218
Schoonmams wil de familie trakteren op een vakantie naar Málaga in mei van komend jaar. Wow!!!
We zijn met 5 volwassenen en 1 sano van 8 jaar. Dus dat is met het vliegmachien best prijzig. Ik help zoeken naar goedkope tickets.
Heeft iemand misschien tips?
Is t misschien slim om het via Schiphol zelf te doen? Of weet ik wat voor slimmigheidjes de echte wereldreizigers onder ons hebben? 
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3048226
Ik zat net bij Ryanair via Brussel op 118 excl 30 euro dossier?? Kosten pp.
Bij Transavia zat ik op 200 pp incl extra kosten. Dus t scheelt wel.
Maar goed. Dan moeten we nog wel naar Brussel rijden.
Laatst gewijzigd door spreeuwtje op zo 28 dec 2014, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door monster
#3048233
Via Weeze of Eindhoven.
Beetje schuiven met tijden en dagen scheelt vaak veel.
Opletten met extra kosten voor bijv. Bagage. Ze proberen je van alles aan te smeren.
Malaga is zóó leuk.
Door Mowgli
#3048242
Oh en pas op: Bij veel discount luchtvaartmaatschappijen moet je voor je koffer extra betalen, daar is alleen handbagage gratis en in drukke perioden zijn ze erg streng wat betreft de afmetingen van de handbagage.
Door bloemetje
#3048307
Schiphol is de duurste luchthaven.  Rotterdam, dusseldorf en brussel zijn goedkoper.  Ik zou proberen met de trein ipv daar te komen.  Want je moet je autootje ook nog parkeren.. even rekenen hoe je t beste uitkomt.  Transavia en ryanair zijn vaak t goedkoopst.
Door Pluto
#3048340
Een collega van me zweert bij wtc.nl
hij gaat 2 X per jaar naar Thailand en 4 a 5 keer per jaar binnen Europa
Op de site van wtc.nl kun je alles vinden.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3048369
easyjet, ryan air of fly be, even op hun sites kijken of ze uberhaubt daar wel op vliegen, maar deze maatschappijen zijn echt niet duur. En vaak scheelt het ook of je van eindhoven, zaventem, dusseldorf vliegt ipv schiphol. Of www.cheaptickets.nl.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3048375
http://www.lowcostairlines.nl/spanje/malaga
Op deze site kun je per bestemming kijken vanaf welke luchthavens en met welke maatschappijen je er kunt komen.

zorg dat je bij het boeken de namen zoals ze in de paspoorten staan opgeeft (dus geen roepnaam). Het achteraf veranderen kost een vermogen soms.

Wij vlogen voorheen regelmatig vanuit brussel. Zeker bij een vroege vlucht een aanrader om een nachtje daar te slapen. Veel hotels daar hebben speciale arrangementen waarbij je de auto daar kunt laten staan. Was incl benzine eigenlijk altijd goedkoper dan vanaf schiphol vliegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door