Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#3048138
Vandaag de camera weer even mee op pad genomen!
Lekker zonnetje
Geen sneeuw, alleen heel koud!
Maar wat hadden ze een pret!!

Lola en haar bal
Afbeelding

Past niet
Afbeelding

Dummy zoeken
Afbeelding

Gevonden
Afbeelding

Ik kom hem al brengen hoor!!
Afbeelding

Lola en Liz
Afbeelding

Botsing
Afbeelding

Mijn dummy mijn beste vriend
Afbeelding

Afbeelding

Dips :smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dips en Liz

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liz :smitten:
Afbeelding





Lola :smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Ons super drietal :smitten:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janninneee op zo 28 dec 2014, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3048262
janninneee schreef: Die is zomaar opeen verdwenen :o geen idee waar ze heen is!!
Ik zeg nieuwe halen!!!

Leuke foto's, echt genieten!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3048276
janninneee schreef: Die is zomaar opeen verdwenen :o geen idee waar ze heen is!!
Ik zou het aangeven bij de politie, iemand heeft haar vast meegenomen en volwassen dallie bij jou gedropt!
Door Elvira
#3048393
die hebben genoten. Wel raar om al die groene foto's te zien, terwijl het bij ons wit is. (maar dat is andersom waarschijnlijk ook  :) )
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3048419
Elvira schreef: die hebben genoten. Wel raar om al die groene foto's te zien, terwijl het bij ons wit is. (maar dat is andersom waarschijnlijk ook  :) )
Ik vind het heerlijk om al die foto's te zien. Maar ben blij dat wij het niet hebben!!
Door Ruisje
#3048450
janninneee schreef: Ik vind het heerlijk om al die foto's te zien. Maar ben blij dat wij het niet hebben!!
Prachtige foto's weer, Janine!
Maar inderdaad... ik mis de sneeuw. Hoe ver wonen wij nu uit elkaar? Hier hartstikke wit! :o
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3048451
Ruisje schreef: Prachtige foto's weer, Janine!
Maar inderdaad... ik mis de sneeuw. Hoe ver wonen wij nu uit elkaar? Hier hartstikke wit! :o
In nieuwstad en susteren is het ook wit :o maar hier gewoon niks nada noppes :o  morgen gaat liz even mee naar roermond mag ze daar ff kennis maken met sneeuw Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door