Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3047963
Heerlijke wandeling gemaakt net, ukkie op de slee, hondjes lekker dollen in de sneeuw. Gaat verdorie die puberende Teckel het ijs op... vond ze best spannend en ipv dat ze terug kwam glibberde ze steeds verder weg. Ja hoor, door t ijs... jemig, 3 honden op de kant, kind die niet mee op slee wilde. En hond in een wak. Zo even een hartslag die niet gezond meer is! Fedde in de sneeuw op de kant gezet, honden erbij gezet (luisterden keurig, alsof ze weten dat t mis is) en dan ga je toch de sloot in. Je kan je beestje ook niet laten verdrinken! De sloot uit was moeilijker maar goddank bleef iedereen keurig zitten en was er met Nina niks aan de hand. Link hoor dat ijs, bah. Even niet opletten en ze zat er op. De terugweg was lekker koud en mijn benen tintelen nogal maar we zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Door Jantina
#3047975
Ze zit met tussenpozen wel even gek te rillen... terwijl ze goed droog is maar ja, de kou zit bij mij ook in mn botten lijkt wel. Moet ik haar nog even op bepaalde punten in de gaten houden?
Door Jantina
#3047992
Nee ik heb geen electrische deken... we zullen vanzelf weer warm worden. Hier in huis is t warm en de zon staat er ook op. Nina is in t zonnetje gaan liggen tegen haar moeder aan. Maar mannnn wat jeuken mn benen en kramp in mn gewrichten. Voelt heel raar.
Door Erna
#3047994
Jantina schreef: Ze zit met tussenpozen wel even gek te rillen... terwijl ze goed droog is maar ja, de kou zit bij mij ook in mn botten lijkt wel. Moet ik haar nog even op bepaalde punten in de gaten houden?
Ik zou haar vandaag even regelmatig temperaturen om te zien of ze haar temp goed vast kan houden.

ow en elektrische dekens en kruiken zou ik ook niet gebruiken. Mocht ze toch wat onderkoeld zijn geraakt moet ze langzaam opgewarmd worden. Dan kan het beste met je eigen lichaamswarmte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door