Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3047420
Dat is het enige wat we nog niet weten  :-[
Maandag vertrekken we naar België en we zouden graag een goede da in de buurt van stavelot willen weten.

Hopelijk hebben we die niet nodig maar met een hond met allergieën en een hond met artrose weet je maar nooit.
#3047598
Ja ik kan via Google kijken inderdaad maar aangezien hier mensen beter kijken en niet alles zomaar aannemen van een da vind ik de ervaringen van mensen hier beter als van mensen op Google.

Die in stavelot had ik ook gevonden maar of die goed is? Hopelijk is het niet nodig maar heb die wel even in mijn telefoon gezet voor het geval dat.

Dank je wel voor de moeite!
#3047765
Wij hebben ooit verbleven in Durbuy. Is niet zo heel ver van Stavelot.
Mijn vaders hond was tijdens het wandelen in iets scherps getrapt en zijn daar toen bij een plaatselijke DA Bontemps Philippe. (Niet geheel zeker van de naam, maar hij kwam mij het meest bekend voor) geweest. Heel goed geholpen. Haal alleen wel je beste Frans boven :D je zit ook niet ver van de Duitse grens af, dus mss handig om desnoods in Duitsland DA te zoeken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3047793
Ik ken geen woord Frans en mijn man ook niet.
Gelukkig kan ik wel goed engels dus hopelijk, mocht het nodig zijn, komen we eruit daar.

Heel erg bedankt voor de naam van de da! Zal die ook mijn telefoon zetten voor noodgevallen!
#3047903
renate1985 schreef: Ik ken geen woord Frans en mijn man ook niet.
Gelukkig kan ik wel goed engels dus hopelijk, mocht het nodig zijn, komen we eruit daar.

Heel erg bedankt voor de naam van de da! Zal die ook mijn telefoon zetten voor noodgevallen!
Wij zaten in Luxemburg en daar wordt veel Duits gesproken. Dus mocht je daar in de buurt zitten en je red je beter in Duits, is dat ook een optie.

Verder zou ik me niet al te druk maken om een "goede" te vinden. De enige keer dat je hem nodig zult hebben is als het om echte spoed gaat en dan is de belangrijkste factor al snel reistijd. Dus zorg dat je weet waar er dierenartsen zitten en dan maar duimen dat je ze niet nodig hebt.

Oh en zoek thuis vast even de franse woorden voor allergie, de zaken waar hij allergisch voor is en artrose op. Dan kun je in ieder geval een soort van uitleggen wat ie al heeft.
#3047920
Dank je wel! Ik heb inderdaad 1 dierenarts is stavelot zelf gevonden. Die zal het dichterbij zijn.
Ik zal eens kijken voor een vertaalapp  :biggrin2: dan hoef ik alleen maar te typen en vertalen naar het Frans hahaha. Dat zal me beter afgaan.
#3047928
renate1985 schreef: Ik heb een translate app gevonden. Ik kan in het nederlands inspreken en dan geeft die het antwoord in het Frans.
Ook als iemand iets in het Frans zegt dan vertaalt hij dat naar het Nederlands. Best een handige app.
Dat is handig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door