Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3047838
kakocavi schreef: Lekker handig dat zo'n loods niet eens tegen een beetje sneeuw kan. Wat is dat voor een eigenaar dan? Ik zou hem direct weghalen daar.
Da's ook niet zo simpel want hij mag de weg niet op.

In tilburg is er een vrij nieuw winkelcentrum ingezakt. En ook hier is er niet 'maar een beetje sneeuw' gevallen...
#3047848
eelke schreef: Da's ook niet zo simpel want hij mag de weg niet op.

In tilburg is er een vrij nieuw winkelcentrum ingezakt. En ook hier is er niet 'maar een beetje sneeuw' gevallen...
Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.
#3047851
kakocavi schreef: Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.
Lekker vooroordeel ::)
#3047852
kakocavi schreef: Dan nog hoort een constructie daar volgens mij tegen te kunnen. Misschien dat er op sommige plekken wat meer sneeuw is gevallen, maar zo extreem is het toch ook weer niet? Wel vervelend van je wagen. Zeker een geschorste oldtimer.die.te dujr.is geworden dankzij de nieuwe regelgeving? Mijn broer zit daar nu ook mee, erg onhandig.
Nou, ik heb het hier nog niet zo eng meegemaakt. Ik vond het vanmiddag eng om door de bossen heen te rijden. Op een open stuk hoorde je constant het kraken van de bomen onder het gewicht van de sneeuw, er waren grote takken afgebroken die over de weg lagen. Meer dan na een flinke storm.
Hoorde van mijn zusje dat er ook al ergens in de buurt een paardenstal ontruimd was wegens instortingsgevaar.
Als je in het sneeuw topic kijkt zie je mijn foto's, tis niet weinig wat er gevallen is. En het dooide ook gewoon nog, dus uiteindelijk is het dan veel zwaarder ook.

En klopt, inderdaad een oldtimer in de overgangsregeling. Anders haast niet te betalen.
Mini's 3-tal schreef: Lekker vooroordeel ::)
Oh ik zie het niet als vooroordeel hoor, het is gewoon zo. We zouden anders 1400,- wegenbelasting per jaar moeten betalen.
#3047862
eelke schreef: Nou, ik heb het hier nog niet zo eng meegemaakt. Ik vond het vanmiddag eng om door de bossen heen te rijden. Op een open stuk hoorde je constant het kraken van de bomen onder het gewicht van de sneeuw, er waren grote takken afgebroken die over de weg lagen. Meer dan na een flinke storm.
Hoorde van mijn zusje dat er ook al ergens in de buurt een paardenstal ontruimd was wegens instortingsgevaar.
Als je in het sneeuw topic kijkt zie je mijn foto's, tis niet weinig wat er gevallen is. En het dooide ook gewoon nog, dus uiteindelijk is het dan veel zwaarder ook.
Oké, dan zal ik het wel onderschat hebben. Ik dacht dat dit op zich wel meeviel. Maar het blijft hoe dan ook wel erg naar natuurlijk. Ik kan me voorstellen hoe ongemakkelijk je dan bent.
En klopt, inderdaad een oldtimer in de overgangsregeling. Anders haast niet te betalen.

Oh ik zie het niet als vooroordeel hoor, het is gewoon zo. We zouden anders 1400,- wegenbelasting per jaar moeten betalen.
Ik zie ook geen vooroordelen in mijn post eigenlijk. Het is gewoon zo dat veel eigenaren van oldtimers hun auto hebben geschorst na die nieuwe regeling. Logisch ook, want het wordt onbetaalbaar anders. Ik vind het ook een slechte regeling, zeker omdat er geen overgang was. Maar dat zal ook wel een vooroordeel zijn dan  ::) Lekker makkelijk, toch Mini's 3-tal?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door