Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wicka
#3046087
Ivm een vermoedelijke voedsel allergie (en straks wintersport = dus uit logeren) wil ik Wicka tijdelijk beperken tot een aantal diersoorten. Wie weet welke kvv goed en betaalbaar is. En dan verkrijgbaar in omgeving Medemblik en dan ook nog alleen konijn of eend?
Door M@rina
#3047198
[quote="pluk"]
Oervoer heeft eigen merk en Darf. Darf is ca. €4,50/kilo, eigen merk iets duurder.
[/quote]
Darf heeft toch alleen mixen van 4 diersoorten?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3047477
[quote="M@rina"]
Darf heeft toch alleen mixen van 4 diersoorten?
[/quote]

Je hebt gelijk! Wist dat Darf wel iets enkelvoudigs had, maar me niet gerealiseerd dat dit andere naam heeft (Alroda).
Door M@rina
#3049662
Ik zou niet de complete versie nemen, daar wordt een premix aan toegevoegd van synthetishe vitamine en mineralen, als je allergie wilt uitsluiten moet je zo puur mogelijk voeren. De enkelvoudige van degomeat zijn wel bruikbaar, eventueel hier te bestellen:
http://www.naturis.nu/index.php

De enkelvoudige zijn overigens goed van kwaliteit.
Door M@rina
#3050219
[quote="Wicka"]
ja dat zag ik van die toegevoegde vitamines, wat zonde zeg. Is toch helemaal niet nodig zou je zeggen.
[/quote]
Is inderdaad niet nodig maar er zijn zat merken die het wel doen, ondanks dat ze ruim voldoende diersoorten in het assortiment hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door