Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3046979
Die tweebeners die eten altijd wel lekker met kerstmis  ::)
En wij hebben een hele oude oma en die kwam bij ons eten
En oude oma is dol op zelf gemaakte soep ............ En wij ook  :D
Maar we krijgen  nooit soep  >:(
En nu vandaag mochten wij ook een beetje soep slubberen
Oow en dat was jammie jammie zeg  :D :D :D :D
Er zaten zelfs een soort kleine knikkers in en daar mochten we er ook een paar van hebben
En we mochten ook een beetje slagroom
Hebben jullie nog jammie jammie gehad ?  ::)
#3046983
Jazeker!
Vooral gisteren was het feest.
Aysa had poot en vleugel van bio kip. 5 bio/blijekonijn ruggen bioblamspens en bio kalkoenvlees. Goed voor 4,5 kilo samen

Kain een halve bio soepkip incl poten en filets, 1 bio konijnenrug en  bio lamspens. Samen 1,5 kilo.

Konijnenruggen waren bedoeld voor in de mensen pan. Dus met al het vlees er nog aan ;)
#3047054
Gisteren moesten wij restjes eten: varkenshaas (gebakken), rauw biefstuktartaar van Agnusrund (was per ongeluk ontdooit en was van ach geef maar aan de dieren), paar frites en erwtjes en frolic. Vandaag tuinbonen, frietjes en schnitzel met blikvoer (mochten die andere twee eens met Boris mee eten, heerlijk vonden die stinkerds dat. Morgen gaan ze op dieet: groentemix en nijn. Jones rauw en Boris gekookt ivm zijn klachten.
#3047058
Nou ik heb echt een super kerst gehad!  :D
Gisteren gingen we naar opa en oma. Van oma krijg ik altijd alles. Lekkere snoepjes, beetje slagroom van haar taartje, maar het beste kwam nog. Toen de mensen gingen eten kreeg ik wat kipfilet en courgette. Dat heb ik snel opgegeten en toen ben ik met m'n allerliefste blik bij iedereen gaan zitten. :) Toen kreeg ik stukjes stokbrood! Na het toetje mocht ik bij oma op schoot. Vlak voor me stond een beker met slagroom. Ik heb me helemaal uitgerekt en toen kon ik er net bij. Heel snel heb ik m'n snuit in de beker gestopt en zoveel mogelijk slagroom opgegeten. Oma vond het heel grappig en deed net of ik de beker niet wilde loslaten, maar eigenlijk hield ze 'm vast voor me ;).
Daarna zag ik er zo uit:
Afbeelding

Vandaag zijn we bij de andere opa en oma geweest. Daar hingen de koekjes gewoon in de boom! :o Dus toen niemand oplette heb ik me helemaal uitgerekt en toen kon ik er nog niet bij. >:( Gelukkig had oma het gezien en die heeft toen de tak een beetje naar beneden gedaan zodat ik 'm kon pakken. :biggrin2:
Daarna heb ik nog een cakeje van tafel gepikt. Althans, dat was de bedoeling.. maar het was alleen maar het papiertje. Maar, er zaten nog heel veel kruimel aan hoor dus ik heb 't gewoon opgegeten. Het vrouwtje is nu bang dat ik ziek wordt maar dat komt wel goed denk ik.

Ik ben nu doodmoe, maar heb wel een heel erg lekkere kerst gehad! ;D
#3047147
Gisteren lekker gefonduud (schrijf je dat zo? ??? ) en ik had e.e.a. zelf gesneden.. Daar bleef natuurlijk wat van over  ::)  VL en ik lekker op de bank voor de tv gegeten, Jacy tussen ons in.. Biefstukje hier, kipfiletje daar..  ::)
Goede voornemens: Schooieren weer afleren  ;D :D
Door Martine-Tom
#3047299
Tom stond alweer even op kvv, Barf lukte even niet, en voor de kerst bij de super kipkluifjes en kalkoenfilet gehaald. Samen met Doki is ie nu al voor de 3e dag weer aan de barf en vind het geweldig! (Normaal doet ie er een halve eeuw over om alles op te eten maar nu zit ie aan de pred en dat versnelt het eetproces een beetje...heeft toch zo zijn voordelen  :biggrin2:)
#3047304
Flow kreeg kerstavond zalm vooraf, als hoofdgerecht een heuse hondse paella en als toetje een stuk hondentaart. Totaal keurig 440 gram.
eerste kerstdag konijnkarkas met hertenvlees en gisteren Darf met een schepje griekse yoghurt met beetje honing. We waren al bij opa en oma geweest en daar word ze mega verwend. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door