Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3047092
Michelle Vrolijk schreef: Wie heeft er al sneeuw???
Ik ben nu nog in Drenthe waar nog geen vlok is gevallen  :'( Zo terug in Amstelveen waar het hopelijk een witte wereld is!
Helaas Mischelle......Amstelveen is alleen op het gras een heeeeeel klein beetje wit sorry ;)
Door Mandarijn
#3047094
Het begon hier met regen die overging in natte sneeuw en daarna sneeuw. Ik was al om 4u uit de veren. Het was niet te doen met de fiets en met de auto is het ook glibberen.

Hoorde op de radio dat de lijn Alkmaar-Lelystad-Arnhem de grens is. Daaronder puinzooi. Slechte wegen. Files bij Eindhoven omdat de vrachtwagens de hellingen niet op komen. Dus we kunnen vooruit.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3047103
Haha, ben benieuwd wat Lu zo doet ;)
Ik zou met schoonmama naar de markt in Rotterdam; dat stellen we maar even uit. Ik ben niet bang om met sneeuw te rijden, maar ga ook niet onnidig achter het stuur zitten
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3047104
Mandarijn schreef: Het begon hier met regen die overging in natte sneeuw en daarna sneeuw. Ik was al om 4u uit de veren. Het was niet te doen met de fiets en met de auto is het ook glibberen.

Hoorde op de radio dat de lijn Alkmaar-Lelystad-Arnhem de grens is. Daaronder puinzooi. Slechte wegen. Files bij Eindhoven omdat de vrachtwagens de hellingen niet op komen. Dus we kunnen vooruit.
Sja, die hellingen zijn berucht bij Eindhoven. Hoe vaak ik daar al niet kettingen heb moeten leggen om boven te komen... Alleen mag je met kettingen niet naar beneden, dus sta je boven op de parking alsnog te wachten op de sneeuwploegen...

Oh, wacht, Eindhoven, niet Eifel, sorry
::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3047108
hannabelgje schreef: Hier ook een dik pak sneeuw en ik moet eigenlijk naar Almere vandaag. Afbeelding
Breaking news: onder dat witte zit de weg. Ook die naar Almere.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door