Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3046934
Als er een klein vallend paar bij zit, dat ik er met maatje 38 (en dikke kuiten) in kan heb ik tegen verzendkosten ;-) (of net wat meer) ook belangstelling.
Ophalen kan ook als je in de buurt woont ;-)
Uit pure nieuwsgierigheid.. hoe kom je eraan?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3046940
Annemarie Rijnveld schreef: Wil je ook mooie jassen? paar suede winterjassen, helaas voor mannen met buik...mijn broers hebben ze al geprobeerd, maar tis geen gezicht als je gewoon postuur hebt.
Ik ben een man met een buik, volgens mijn vrouw...  8)
#3046942
Ik ben het ouderlijk huis aan het leegruimen Suzanne, de laarzen zijn wat te groot voor mij (heb zelf maat 38,5), heb ze al 100 x geprobeerd met 2 paar dikke sokken e zooltjes....maar ik heb 1 lastige voet en blijf pijn houden onder mijn tenen, dus vandaar dat ik ze wegggeef aan de liefhebber of anders naar de Rommelmarkt in Strijen...
Door Suzanne
#3046948
Annemarie Rijnveld schreef: Ik ben het ouderlijk huis aan het leegruimen Suzanne, de laarzen zijn wat te groot voor mij (heb zelf maat 38,5), heb ze al 100 x geprobeerd met 2 paar dikke sokken e zooltjes....maar ik heb 1 lastige voet en blijf pijn houden onder mijn tenen, dus vandaar dat ik ze wegggeef aan de liefhebber of anders naar de Rommelmarkt in Strijen...
Ach, sorry, ik had die achtergrond niet meegekregen ;-(

Als ze jou al te groot zijn, hoef ik met 38 niet te proberen.

Je vind vast een goede bestemming!  Mag ik eventueel de voedsel/kleding-bank suggereren als doel als je hier geen liefhebber vind?

Suzanne
#3046950
Suzanne schreef: Ach, sorry, ik had die achtergrond niet meegekregen ;-(

Als ze jou al te groot zijn, hoef ik met 38 niet te proberen.

Je vind vast een goede bestemming!  Mag ik eventueel de voedsel/kleding-bank suggereren als doel als je hier geen liefhebber vind?

Suzanne
Daar gaat dus ook de hele inboedel heen :) Rommelmarkt van de kerk, en nog wat instanties...maar de laarzen en schoenen zijn zo mooi...... :( de jassen trouwens ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door