Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3046895
...als een lieve vriend het avondeten staat klaar te maken terwijl je zelf halfbezopen-na-twee-glazen-Jägermeister* zit te bp'en... :D




*na twee glazen al! :o Zou ik ziek zijn?!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3046897
Het hangt van de glazen af. Ik ken mensen die na één glas berenburg helemaal kachel zijn. Maar dat komt omdat het in een longdrink glas zat en ze waren de cola vergeten...  ::)
Door Mowgli
#3046900
Als je 2 longdrink glazen drinkt en op grote hoogte zit, kan ik me voorstellen dat het snel gaat :p
Door charmed
#3046922
Haha, ik heb nog nooit 2 glazen alcohol achter over kunnen slaan zonder dronken te zijn, dus ik heb alcohol afgezworen. van alcohol gaat mijn bed zweven, kan ik niet meer door een deurpost etc.. Mwah, dan maar niet. Geniet er maar van van zo'n lieve vriend! :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3046958
Rrrrroooodkapjeeee.... Rrrrroooodkapjeeee.... Rrrrroooodkapjeeee.... waar ga je heeeen?
:biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3046986
charmed schreef: Haha, ik heb nog nooit 2 glazen alcohol achter over kunnen slaan zonder dronken te zijn, dus ik heb alcohol afgezworen. van alcohol gaat mijn bed zweven, kan ik niet meer door een deurpost etc.. Mwah, dan maar niet. Geniet er maar van van zo'n lieve vriend! :)
Kun je dat dan wel wanneer je niet hebt gedronken?! :o :biggrin2:
Door charmed
#3046988
Moet zeggen dat ik nu veel beter midden door een deurpost kan! Loop er niet meer tegenaan (al zeker 2 jaar niet meer)  :biggrin2: ;D :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Kun je dat dan wel wanneer je niet hebt gedronken?! :o :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3046991
Anne in Duitsland schreef: Kun je dat dan wel wanneer je niet hebt gedronken?! :o :biggrin2:
Hé daar zeg je wat, ik kan dat niet als ik niet gedronken heb, drink ook nooit.
Maar misschien kan ik als ik gedronken heb dan juist wel netjes door de deuropening, hmmmmm.  :g: :biggrin2:

Om het bericht weer kloppend te krijgen, door de deurpost probeer ik dus zeer regelmatig als ik niet gedronken heb, is me overigens nog nooit gelukt en levert altijd weer blauwe plekken op. ::)
Door Anne in Zweden
#3046992
Maxi's 3-tal schreef: Hé daar zeg je wat, ik kan dat niet als ik niet gedronken heb, drink ook nooit.
Maar misschien kan ik als ik gedronken heb dan juist wel netjes door de deuropening, hmmmmm.  :g: :biggrin2:

Om het bericht weer kloppend te krijgen, door de deurpost probeer ik dus zeer regelmatig als ik niet gedronken heb, is me overigens nog nooit gelukt en levert altijd weer blauwe plekken op. ::)
Kwestie van genoeg drinken, dan gaat dat vanzelf! ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3046995
Anne in Duitsland schreef: Kwestie van genoeg drinken, dan gaat dat vanzelf! ;D
Ik hoopte juist dat ik met drank op eens netjes door de deuropening kon en zo de posten kon ontwijken. ::)
Maar dat gaat niet werken dan?
Door Anne in Zweden
#3046998
Maxi's 3-tal schreef: Ik hoopte juist dat ik met drank op eens netjes door de deuropening kon en zo de posten kon ontwijken. ::)
Maar dat gaat niet werken dan?
Nee, maar met drank op doet het minder pijn. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3047003
Anne in Duitsland schreef: Nee, maar met drank op doet het minder pijn. :biggrin2:
Ah.  ;D ;D

Alleen denk je daar de volgende dag dan nog zo over? ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door