Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3046616
Een aantal van jullie hebben het op facebook al gezien, maar Joep loopt inmiddels toch alweer een redelijke tijd. Het verdient nog geen schoonheidsprijs, hij valt ook nog weleens op zijn kont, maar hij kiest beslist niet voor de makkelijkste weg, gaat rustig over een boomstam heen, ook al kan hij 20 cm verder eromheen. Nee.... je bent en blijft een teckel.

In afstand zijn het nog geen kilometers, maar in tijd loopt hij rustig 20-30 minuten. Vaak staan we stil omdat hij het nodig vindt om samen met Joris een mega gat te graven en geurtjes blijven ook interessant. We hebben er alle vertrouwen in dat we de goede kant op blijven gaan.

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3046678
*Marga* schreef: Geweldig zeg.

Zo liep Rocky ook toen hij verlamd was geweest maar dat ging vrij snel beter met lopen.
Wij zien al een enorm verschil met 3 weken geleden. Toen sloegen zijn poten soms hoger dan zijn rug (vanuit de heupen). Inmiddels heeft hij al duidelijk meer controle over zijn loopbewegingen. Ik laat hem wel regelmatig oefenen, maar zijn rug doet hem wel pijn. Dat kan ook niet anders natuurlijk, kost enorm veel kracht. We gaan zien hoe lang het duurt. Tijd hebben we in overvloed, geduld moet ik echt aan werken, maar ach..... Joep laat me geen keus. Ik moet geduld hebben. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3046681
Pauline schreef: Hij staat openbaar Michiel, jij moet hem ook kunnen zien..... :-\
Ik opende m met de telefoon, dan moet ik inloggen. Omgeschakeld op desktop-mode, moet ik eerst flashplayer installeren (dat op de telefoon niet meer ondersteund word).

Helaas dus...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3046717
Pauline schreef: Wij zien al een enorm verschil met 3 weken geleden. Toen sloegen zijn poten soms hoger dan zijn rug (vanuit de heupen). Inmiddels heeft hij al duidelijk meer controle over zijn loopbewegingen. Ik laat hem wel regelmatig oefenen, maar zijn rug doet hem wel pijn. Dat kan ook niet anders natuurlijk, kost enorm veel kracht. We gaan zien hoe lang het duurt. Tijd hebben we in overvloed, geduld moet ik echt aan werken, maar ach..... Joep laat me geen keus. Ik moet geduld hebben. :biggrin2:
Hij geeft je een hele levensles  :). Als je niet beter weet ziet het er best dramatisch uit, maar als je weet waar hij wegkomt, dan is het wonderbaarlijk hoe goed hij loopt! En je blijft vooruitgang zien, dus het eind is nog niet in zicht. Echt top, dikke knuf voor lieve Joep!
Gebruikersavatar
Door nova
#3046726
geweldig voor jullie.

En over schoonheid valt te twisten, het zal Joep een rotzorg zijn dat hij wat waggelt.  ;)
Veel belangrijker is toch dat hij zich zonder wielen kan verplaatsen!!!Petje af voor de volhouders!!!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3046794
Kaela schreef: Hij geeft je een hele levensles  :). Als je niet beter weet ziet het er best dramatisch uit, maar als je weet waar hij wegkomt, dan is het wonderbaarlijk hoe goed hij loopt! En je blijft vooruitgang zien, dus het eind is nog niet in zicht. Echt top, dikke knuf voor lieve Joep!
Precies en dat is niet de eerste die ik van hem krijg hoor! Beide jongens zijn echt in mijn leven om me heel veel te leren, ik ben al van ver gekomen.... maar oh oh oh de les geduld...... Die vind ik echt heel erg moeilijk. Vertrouwen hebben in was ook lastig.... :-[ Maar die begint ook te komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door