Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3046274
Ik ben net vers spek aan het uitbakken en dasr komt toch een geur vanaf. Lijkt wel boekmaag/pens lucht. Is dit wel goed?
Door Mandarijn
#3046288
koekje schreef: De smaak zou eender moeten blijven.
Toch even wat spek geprobeerd en het smaakt zoals gewoonlijk.  Dus ik doe het gewoon in de stoofschotel.
Gebruikersavatar
Door nova
#3046294
Mandarijn schreef: Ik ben net vers spek aan het uitbakken en dasr komt toch een geur vanaf. Lijkt wel boekmaag/pens lucht. Is dit wel goed?
heb ik al heel vaak gemerkt bij het braden van varkensvlees.
je ruikt de varkensgier in de braadpan  :-X
Door Mandarijn
#3046295
nova schreef: heb ik al heel vaak gemerkt bij het braden van varkensvlees.
je ruikt de varkensgier in de braadpan  :-X
Dit was de 1x dat ik spek vond stinken tijdens het uitbakken. Dacht dat dit niet normaal was. Maar ben blij dat dit vaker voor kan komen.
Is dit dan een niet gecastreerde beer geweest?
Door Urs
#3046328
Bah zo vies die berelucht bij het bakken van varkensvlees . Ik koop sporadisch varkensvlees bij de betere slager en vraag dan of t vlees van n gelt (meisjes varken) afkomt, zo niet dan mogen ze het houden. Ook al maakt t voor de smaak niet uit.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3047463
Wij hebben vlees van een tweejarige gecastreerde beer (borg dus) en dat ruikt ook anders dan spek uit de supermarkt. Ik vind het niet stinken. (niet dat ik het eet hoor, maar ik ruik het wel)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door