Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3046065
Lieve Barfplaatsleden,

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen. En daarbovenop een smashing 2015! Ik hoop dat heel veel van jullie dromen en wensen uit mogen komen het komende jaar :-* :-* :-*

Ik wil heel graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor weer een schitterend Barfplaats jaar :-*!

En mijn speciale dank gaat uit naar Angelique, Koekje, Maxi's 3-tal, Pearls of Passion en Jeff. Kanjers :-* :-* :-*

Veel liefs, Lizzy

Zo. En nu een vraag:

Hebben jullie nog speciale wensen voor 2015?
#3046071
Ook van deze kant de aller beste wensen, en vooral ook de mensen die dit geweldige forum maken en zo houden, mijn complimenten  ;)

En wat betreft mijn wensen, ja dat het hier eindelijk is rustig word zonder gezeur en dat wij allemaal gezond mogen blijven
En 1 wens hopelijk is weg uit die rot randstad , maar dat zal wel niet gebeuren
#3046079
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen en een heel gelukkig maar vooral gezond 2015.

Tja wensen, genoeg :)

Dat mijn kinderen gezond blijven vooral mijn dochter dat het maar goed mag blijven gaan.

Verder dat zij en haar vriend een passende baan kunnen vinden en uit de schulden komen en dat de flat verkocht wordt en dat ze een leuke huisje kunnen gaan huren.

En dat het met mijn kleinkinderen goed mag blijven gaan.. en dat wij er veel voor ze kunnen zijn.

Dat mijn man en ik het vrijwilligers werk mogen blijven doen in goede gezondheid nou genoeg wensen ik hoop volgend jaar 25 december te kunnen melden welke in vervulling is gegaan.

Zo en nu weer verder met deze dag... :) :) :) :)
#3046091
Jullie ook een fantastisch jaar gewenst!  :-* :-* :-*

Ik hoop dat 2015 voor ons gaat zijn wat 2009 t/m 2014 voor ons had moeten worden. We hebben "stil gestaan", maar nu lijkt het tij te keren en kunnen we ein-de-lijk weer vooruit kijken ipv achterom.
Ik heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe baan, én in eindelijk CV in huis.
Daarnaast hoop ik uiteraard dat onze kindjes, al onze dieren, en wij zelf gezond blijven.

En als laatste hoop ik dat ik ondanks mijn steeds drukker wordende leven, nog voldoende tijd overhoud om hier mee te blijven doen. Ik zou jullie allemaal niet meer kunnen missen!  :-*
#3046106
Ik wil ook iedereen hele fijne dagen en een fantastisch 2015 wensen  :-* :-*

Hier een jaar met ups en (veel) downs.
Door de vele downs zit ik op dit moment niet goed in mijn vel, ik ben een beetje depri  :'( :'( :'(
Ik hoop dus dat 2015 mijn jaar wordt, een jaar waarin ik weer vrolijk ben en kan genieten van de dingen om me heen.
#3046117
Ik wens iedereen heel fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar. Dat al jullie wensen die hier geschreven worden maar uit mogen komen!

Ik wens dat we volgend jaar weer kerst met ons hele gezin mogen vieren, iets wat niet vanzelfsprekend is gezien de gezondheid van mijn ouders. Ik wens dat Oscar gezond blijft (en moest ie toch wat krijgen, dat het iets is wat we kunnen behandelen  ;)), zodat we komend jaar ook weer zo kunnen genieten van alle leuke dingen die we momenteel weer kunnen ondernemen. En ik wens dat het 10 jarig jubileum van Meneer K en mij de start is van de volgende, net zo fijne en liefdevolle 10 jaar!
#3046133
Iedereen hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2015 gewenst
Dat al jullie wensen maar uit mogen komen.

Voor 2015 hoop ik dat mijn man eindelijk pijnvrij door het leven kan (thermolaesie staat al gepland voor 13 januari), dat ik mijn baan mag behouden (werk in de thuiszorg)
Dat onze honden nog heel lang bij ons mogen zijn en dat we eindelijk rust mogen vinden en de stress weg mag blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door