Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3045996
De dames hebben beiden een jasje gehad .
Al heeft Smurf (nog) wel haar bedenkingen . Smurf is helemaal niet van de kleding . Maar als ze een tijdje in de regen loopt begint ze wel te rillen . Smurf word ook wat ouder (11,5 jaar ) dus ze mag er toch aan geloven . In de winkel ging ze gelijk in standje standbeeld , mot dat , ik verzet geen poot  >:( We hebben binnen al wat geoefend , en buiten gaat ze inmiddels vooruit  :biggrin2:
Amber boeit het geen moer , in de winkel ging ze gelijk naar de afdeling speelgoed . En buiten doet ze ook gewoon haar ding . Eenmaal binnen kan je nog best even met je jas aan eens kijken of de butler nog gaat ballen met je  :biggrin2: Amber is ook 9,3 jaar en mag er dus ook aan geloven als het hard regent . De butler had eigenlijk liever een andere kleur gehad , maar er was geen andere kleur meer in hun maten . Het bontje is ook niet helemaal mijn ding , maar ja , ze blijven droog in de zeik


http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVQINJ8L
#3046033
smulpaap schreef: De dames hebben beiden een jasje gehad .
Al heeft Smurf (nog) wel haar bedenkingen . Smurf is helemaal niet van de kleding . Maar als ze een tijdje in de regen loopt begint ze wel te rillen . Smurf word ook wat ouder (11,5 jaar ) dus ze mag er toch aan geloven . In de winkel ging ze gelijk in standje standbeeld , mot dat , ik verzet geen poot  >:( We hebben binnen al wat geoefend , en buiten gaat ze inmiddels vooruit  :biggrin2:
Amber boeit het geen moer , in de winkel ging ze gelijk naar de afdeling speelgoed . En buiten doet ze ook gewoon haar ding . Eenmaal binnen kan je nog best even met je jas aan eens kijken of de butler nog gaat ballen met je  :biggrin2: Amber is ook 9,3 jaar en mag er dus ook aan geloven als het hard regent . De butler had eigenlijk liever een andere kleur gehad , maar er was geen andere kleur meer in hun maten . Het bontje is ook niet helemaal mijn ding , maar ja , ze blijven droog in de zeik
Sorry maar ik vind het nog steeds geen gezicht een hond met een jas!
Nu heb ik makkelijk praten, een ruwharige teckel heeft een goede ondervacht, dus dat scheelt.  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVQINJ8L
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op do 25 dec 2014, 01:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#3046037
Inge en Bono schreef: Gezicht of geen gezicht; als een hond het nodig heeft, heeft ie 't nodig en dan moet je het gewoon doen

Jullie zien er stoer uit hoor meiden, met jullie jasjes  :-*
Mocht ze het ooit nodig hebben dan doe ik het ook.
Als er schoentjes aan te pas moeten komen gaat ze maar alleen op stap!  :P
#3046177
Lazy Garfield schreef: Sorry maar ik vind het nog steeds geen gezicht een hond met een jas!
Nu heb ik makkelijk praten, een ruwharige teckel heeft een goede ondervacht, dus dat scheelt.  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVQINJ8L


Ik vind wel dat er verschil is tussen functionele hondenkleding , of hondenkleding voor het plezier van de eigenaar .
Hier in de buurt woont een vrouw met een Yorkje , ze maakt al haar kleding zelf , en de hond draagt hetzelfde als zij
Zo hebben ze beiden een groen geruite rok aan , of de hond heeft weer eens iets aan waardoor ze niet eens normaal kan plassen

Mijn inmiddels overleden JRT kreeg het ook koud toen hij een jaar of 12 was , of als hij op zijn korte pootjes door de sneeuw heen moest bv
Noa onze oude Bull idem , die had ook een jasje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door