Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3045963
Zit er verschil in deze twee en zo ja wat?
Ik wil het gebruiken voor Ivan, omdat hij steeds minder bespiering in zijn heupen krijgt en ik ga verhuizen naar een bovenwoning. Inmiddels heb ik een speciaal tuig dat ik hem kan ondersteunen met traplopen maar zou hem graag meer willen helpen. Visolie etc verdraagt hij niet. Ook heeft hij moeite met magnesium. Dit zit in beide middelen, dus misschien is er nog een ander alternatief? Puur Spier klonk leuk maar als ik het goed begrijp doet dat middel vooral de spieren soepel houden waarbij Spier Support of Muscle Support echt zorgt voor nieuw spieraanmaak.
#3046064
Die van Phytonics ken ik niet. Ik weet alleen dat Brutus echt kniftig werd van Spier Support. En achteraf denk ik wel eens dat zijn hart er ook niet goed op gereageerd heeft.Welke stof of stoffen in Spier Support dit nou veroorzaakte: ik weet het niet. En ik weet ook niet of deze stof wel/niet in Phytonics zit. Misschien wel, maar in andere verhoudingen (aangezien Boris er niet hyper van werd). Ik zou dus zelf voor Phytonics gaan. En een fysiotherapeut bezoeken om me te vragen te helpen met goede oefeningen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door