Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3045813
Hadden we de laatste kerst met mn pa...... we hoopte zo op nog een jaar met elkaar... nog verjaardagen vieren, dat pa vd zomer nog had kunnen vissen...nog 1 kerst...dat was eigenlijk wat we nog zo graag wilde....
Om deze tijd hikte we tegen de grote operatie aan... inmiddels had ie al 2 x een stent in zn galwegen gekregen...
zo geel als een kanarie, zo moe als wat en nog gekke bekken trekken en proberen t voor ons zo makkelijk mogelijk te maken....
1ste kerstdag...mn zus jarig...kerstboompje gekocht en iedereen die hij zo lief had beneden in t zh ....mn zus en ik naar hem toe... aangekleed en gos wat was ie blij.... compleet met taart..
na een half uur was t op en hebben we pa terug naar bed gebracht... de laatste kerst met elkaar...
en weet je dat doet nu zo n pijn......
wat heeft ie geknokt.....en wij met hem.... de gezusters heks noemde ze ons in het ziekenhuis... we zaten overal boven op.... tot in de operatie kamer kwamen we om hem te begeleiden..... zn bodyquards noemde hij ons...
en nu....nu zullen we morgen tranen laten, hem herdenken en vast en zeker lachen.... om zn opmerkingen, zn geklier met de kleinkids.....zn fratsen...
in ons hart is ie erbij....en hij zal mee kijken en lachen....
wat was/is die man trots op zn meiden en zn kleinkinderen... daar deed ie t voor.....
kijk zei ie tegen iedereen die binnen kwam....wijzend op een foto van mn zus met dr kids en ik met mn kids.... kijk zei ie..voor die darmen doe ik het he!! voor hun....
lieve pa in gedachten ben je altijd bij ons...
Afbeelding
Door judith1967
#3045831
Dikke knuffel meis :bigarmhug: :bigarmhug:


Dit is voor ons ook de eerste kerst,pfff tis nog zo kort geleden :'( :'( :'( :'(
Gaan morgen  naar mijn ma toe.
Door Borke
#3045836
Met de feestdagen voel je het toch het meest, zeker de eerste keer.
Mooi hoe liefdevol en dierbaar je herinneringen zijn en de band met jouw zus.
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3045854
Veel sterkte met het gemis. Hopelijk komen er ook mooie herinneringen naar boven tijdens deze avond.

Ook wij vieren deze kerst voor het eerst zonder mijn schoonmoeder die afgelopen september is overleden. Schoonvader is zes jaar geleden al uit ons midden gegaan.
Wij hebben morgen de kaars die in de kerk is gebrand voor schoonmoeder op tafel staan en die zal ook branden. Zo is ze toch een beetje in ons midden.
Door Lida. S
#3045860
De eerste keer " zonder " . Het is zo moeilijk. Ik denk dat de meesten dit gevoel kennen/herkennen. Ik hoop dat het gevoel van de laatste keer " met " je hele mooie herinneringen geeft.
Laatst gewijzigd door Lida. S op wo 24 dec 2014, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3045891
Heel dichtbij en nog altijd in jullie hart.
Hef het glas maar morgen voor hem, maak een lolletje in zijn naam, en denk samen met zijn "darmen" met een glimlach aan hem.
:bigarmhug:
Door *Marieke*
#3045894
Ik moest afgelopen dagen ng aan je denken... Juist hierom... Een hele dikke knuffel Ellen! Sterkte deze dagen, ondanks dat je zult genieten van je familie/vrienden zal je hem missen!!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door