Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3045547
lag ik gisteren naar te kijken en tot mn grote verbazing zag ik ineens onze oude boven buurman in beeld....
dat t zo n lieve goedige man was met groot verleden, die altijd een vriendelijk praatje heeft en bla bla bla....
en nu komt ie..... er is een boek over hem geschreven!
nu vraag ik me af of er in dat boek ook staat dat ie zijn onderburen(ons dus) jaren lang getreiterd heeft.... iedere x als mijn pa in het buitenland zat voor zijn werk begon de ellende.... had mn ma dr was buiten hangen..gooide hij zijn vuil er over, of een teil afwaswater, die man zat op het beton en hield het gerust heel de avond vol om met een hamer systematisch op de grond te slaan.... zelfs een x zo erg dat ie door t beton heen ging, dreigen kon ie ook heel goed, mn moeder kwam niet eens meer buiten...en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
hij had een hond  een rottweiler.... die hij met volle vuist in zn bek sloeg... schopte tegen zn flank...
2x een vrouw gehad die wij iedere konden oplappen omdat ie wapperende handen had..
en als klap op de vuurpijl bij mijn pa een vleesvork in zn rug gestoken...
maar gos zeg... zo n vriendelijke man....zo bekend in ridderkerk met zn bromfiets folders rondbrengt.(nu doet ie dat verkleed als de kerstman) daar moet je toch een boek over schrijven...zo n bewogen leven..
ja id een bewogen leven had ie en daar hebben wij jaren mee geleefd..
kloothommel
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 24 dec 2014, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#3045554
Joh wat ben jij hard!!  :biggrin2: :biggrin2:
Die man heeft vast zijn leven gebeterd...
en vertrouwd zijn memores nu aan het oud papier toe..  :biggrin2: :biggrin2:
Door BusKay
#3045563
Je hebt het vast allemaal verkeerd gezien...

Ik citeer HvN en wat zij schrijven is vast waar...  :-[ :-[ :-[

Al vanaf zijn negende jaar bezorgt hij de krant en dat is zijn lust en zijn leven. Schrijfster Simone zegt over Aart: “Hij is zo bijzonder, hij kan het met iedereen goed vinden. Zowel met de ‘gewone’ mens als met mensen die veel in de melk te brokkelen hebben. Hij is een soort Swiebertje. Met een grote glimlach en zijn grijze paardenstaart is hij een graag geziene gast in Ridderkerk
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3045570
Me and my boys! schreef: ik heb gezien gelezen en gehoord.....en moet me ontzettend inhouden om niet te reageren >:(
Als het je zo hoog zit, zou ik dat gewoon doen. Hij zoekt de publiciteit op... Mag jij toch op reageren?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3045572
weet niet wat ik dan op mn hals haalt....veel mensen waar ie nu mee omgaat die hebben hem denk ik in die periode niet meegemaakt...daarbij had ie toen al vrienden waar ik ver vandaan wil blijven
Door Lizzy
#3045573
Ik snap het. Maar als het je hoog zit (wat ik heeeeel goed begrijp), contacteer je toch Hart van Nederland en vraag je anoniem te mogen blijven?
Door Jantina
#3045671
Kijk, je zou natuurlijk wel aan kunnen kaarten dat het verhaal van geen kant klopt en of ze wel research hebben gedaan naar dit verhaal. Als hij al sinds zij  9e de krant rond brengt heeft hij daar vast een bijzondere vermelding of weet ik wat voor gekregen. Ik denk dat deze man een levendige fantasie heeft als ik het zo lees.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3045700
klopt id.
ik heb besloten niks te zeggen, die man is behoorlijk agressief ...daarbij woont mijn ma nog op t zelfde adres...
heb al wel gelezen dat andere mensen hebben gereageerd.......die bij ons in de straat woonde.
overigens heeft een oud buurmeisje van mij het boek vluchtig doorgelezen.... er word zo n beetje enkel over zijn jeugd gesproken, dat ie een zieke hond had(dussss) en dat ie god heeft gevonden.... niks over de tijd dat ie in de straat heeft gewoond....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door