Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3045122
tt-tjes schreef: Ik lees net in de telegraaf dat ze voor zaterdag sneeuw en vorst voorspellen??
Als het maar niet te lang gaat duren. Maxi moet regelmatig op de fiets naar het ziekenhuis...
Door Jantina
#3045125
Ja nou zoals ik het lees moet het dan allemaal wel precies zo deze kant op gaan met een storing boven Schotland. En komt er daarna meteen weer zachte lucht en regen. Oftewel: eerst maar eens zien en dan geloven. Ik zit er dan ook niet zo op te wachten aangezien we een behoorlijke rit voor de boeg hebben zaterdag van de ene naar de andere kant van het land... :-X
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3045136
tt-tjes schreef: Ik ben een angsthaas in de sneeuw.
Dan kan ik maar een ding zeggen: Zoek een andere manier of blijf thuis. Klinkt hard, maar als je het niet durft moet je het niet doen.
Door Jantina
#3045142
Ik ben groot liefhebber van sneeuw en IK vind het geen probleem om te rijden, we hebben een goede auto met dito winterbanden. Wat ik wel een ramp vind is mensen die dan eigenlijk niet durven te rijden of niet weten hoe te rijden en de enorme files die daardoor ontstaan. Een rit van 2 uur die 4 uur gaat worden met een klein kind achterin: geloof me, daar zit niemand op te wachten  :biggrin2:.
Door Mowgli
#3045174
In de grote stad in Duistland is sneeuw en vorst geen f*ck aan, eerder gevaarlijk als je op pad moet zonder de auto. Ik pas dus voor dit weer.
Door Nynke
#3045180
van mij mag het ook wel vriezen met sneeuw en zo, maar dan wel die echt droge vorst en niet dat gemier met ijzel enzo  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door