Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3044990
Koekjes staan af te koelen. Koekjes met honing worden in de oven 1 heule grote koek. ;D ;D Straks nog even de stofzuiger door het huis rammelen, de wasmachine aan het werk zetten en nog even naar de slijter. Zijn we daarna kerst-proof.
Door Mowgli
#3045045
Kim_S schreef: Ik heb een nieuwe (CV) houtkachel besteld!!!  :mbounce:
Met een beetje geluk is hij er begin januari. Zitten we er na 6,5 jaar eindelijk warmpjes bij  8)
Wat fijn voor jullie zeg! Je zou bijna gaan hopen dat de winter dit jaar lekker streng gaat worden \odra de kachel geïnstalleeerd is  :-X  ::) :biggrin2:
#3045047
Vanochtend heb ik een ontzettend leuke speurles gehad (eigenlijk zijn ze allemaal leuk). 1 spoor door heel nat gebied, door het water en daarna nog een spoor over drie evenwijdig lopende paden waar de sporenloper heel enthousiast gebruik van heeft gemaakt  :biggrin2: Ilan deed het weer zo super.
Wat is dat toch leuk he, als je samen iets kan doen waar je allebei plezier aan beleeft  :D
#3045050
Ik heb zo'n dag dat mn hoofd heel veel plannen heeft, maar mijn lichaam zegt nee dat gaan we vandaag niet doen. Stuiter de stuiter, onrustig, moe.. eens kijken of ik een paar uurtjes kan slapen, misschien helpt dat.
Door eelke
#3045055
Els&Flow schreef: Ik heb zo'n dag dat mn hoofd heel veel plannen heeft, maar mijn lichaam zegt nee dat gaan we vandaag niet doen. Stuiter de stuiter, onrustig, moe.. eens kijken of ik een paar uurtjes kan slapen, misschien helpt dat.
Ja dat had ik dus ook zondag en gisteren. Moe, maar ook niet kunnen slapen, en me ook nergens op kunnen concentreren. Beterschap!
Inmiddels gewoon verkouden geworden, dus nog best te doen. Vanavond ga ik lekker bij mijn moeder in de sauna, ff alles eruit zweten.

Gijs gaat gelukkig ook wel beter. Plek ziet er wel rustig uit. We gaan zo lekker even met hem naar het zoute water, kan alles even goed schoonspoelen. Daarna  droogblazen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3045063
Nou, ik zal zo de wind maar trotseren in de seat Ibiza om verjaardagscadeautje voor mijn vriend te halen zo'n 40 km verderop. Hopelijk waai ik niet van de a7 af en werkt de TomTom mee ;-)
Op de terugweg maar tussenstop maken in Leek bij otter dier compleet om in elk geval nieuw kattengrid te halen nu ik de auto heb  ;D

Nu eerst nog even snel langs de supermarkt en groenteboer.
#3045151
Ik heb vakantie!  :yeah:

Vanmiddag een paar lekkere warme laarsjes gekocht, met het oog op de sneeuw van zaterdag.  ::)  ;D

Morgen de kerstboodschappen doen. Ik gok erop dat iedereen al klaar is, en ik zó weer thuis ben.  8)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3045178
Ik heb vandaag de laatste boodschappen gehaald en wat was het een gekkenhuis. Ik was er heel erg zen naartoe gegaan en heb alles meewarrig aangekeken. Dat leverde in plaats van irritatie hele leuke praatjes met andere mensen die ook in zo'n stemming waren op. En ik heb me enorm vermaakt met kijken naar een heel oud echtpaar, beide een rollator en echte oude opa en oma kleren. Saampjes scharrelden ze door de winkel en op hun rollator lagen dan drie of vier van die kneuterige artikelen. Heerlijk, dat is echt kerst!

Vanmiddag nog met manlief aan de wandel geweest. Hij had een route opgezocht, maar daar mochten we niet lopen met hond. Gelukkig stond die route ook zowat onder water en liep er een prachtig droog pad langs het gebied waar we wel mochten lopen. Dus met droge voeten heerlijk genoten. Oscar was helemaal happy de peppie. Thuis eten, nog even spelen met zijn nieuwe speeltje en nu ligt ie op apegapen. Ik ook wel, dus het wordt een rustig avondje!
Door Martine-Tom
#3045183
Ik ben vanmorgen om boodschappen geweest, nergens last van  :biggrin2:
Aldi was nummer 1, kon zo doorlopen bij de kassa en was met een 20 minuten weer thuis, toen de Appie, ook gelijk door kunnen lopen, en toen naar de markt...ook niks aan de hand #mazzel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door