Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3045038
Mijn honden menen het echt ja, een van de dames heeft een aardewerk schaapje uit mijn kerststal opgevreten.  :o
En laat me nu ook begrijpen waar het andere verloren schaap  uit  2012 gebleven is  ;D.
Alleen heb ik tot nu toe gedacht dat ik het met de bodembedekking had weggegooid. Nee dus, dat hebben ze  verleden jaar waarschijnlijk al  op gevreten  :o
Ik heb stille getuigen gevonden in de vorm van wat kleine  aardewerk scherven met de kleur  van het schaapje.
Rust zacht  kerstschaap  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#3045053
Hope schreef: Dat krijg je met die barf honden. Levensgevaarlijk zijn ze!
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
  ;D
Ja, de overige schapen staan nu met angsten en beven naast de kribbe
Gebruikersavatar
Door nova
#3045101
Mini's 3-tal schreef: Kan dat aardewerk geen kwaad in het maagdarmstelsel?
Ik denk dat dat best  wel eens problemen kan geven.
Maar ik duim en hoop dat die aan mijn deur voorbij gaan.

Kan natuurlijk wel naar de DA gaan, maar zolang als er zich geen zichtbare gekke toestanden voordoen, hoop ik op een afloop met een sisser.
Komen er wél gekke toestanden, dan weet ik wel waar het van  is of kan zijn  ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3045107
nova schreef: Ik denk dat dat best  wel eens problemen kan geven.
Maar ik duim en hoop dat die aan mijn deur voorbij gaan.

Kan natuurlijk wel naar de DA gaan, maar zolang als er zich geen zichtbare gekke toestanden voordoen, hoop ik op een afloop met een sisser.
Komen er wél gekke toestanden, dan weet ik wel waar het van  is of kan zijn  ;)
Precies.
Kan je ze niet wat extra pens geven?
Vorig jaar miste je ook alleen een schaap en merkte je verder niks.
Nu alleen nog even uitleggen dat deze schapen niet eetbaar zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#3045232
Els&Flow schreef: Maffe hond..  ;D ;D ;D
Zeg, wil jij niet zo negatief doen  over mijn honden  ;D ;D
T is dat ze zo af en toe dingen vreten  die niet voor ze bestemd zijn, zoals  maiskolven, plastic kerststerren, en schaapjes van aardewerk,  maar verder is  zijn ze o k hoor  ;D ;D

O ja, schoenen moet ik ook nog toevoegen aan de lijst  ::)
Door Lil
#3045270
schoenen eten alle normale honden ook hoor. tenminste hier heeft elke hond een paar schoenen gekost, behalve Jones die is op dat gebied extreem braaf. Maar dat compenseert hij op ander gebied
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3045293
nova schreef: Zeg, wil jij niet zo negatief doen  over mijn honden  ;D ;D
T is dat ze zo af en toe dingen vreten  die niet voor ze bestemd zijn, zoals  maiskolven, plastic kerststerren, en schaapjes van aardewerk,  maar verder is  zijn ze o k hoor  ;D ;D

O ja, schoenen moet ik ook nog toevoegen aan de lijst  ::)
Solly.  :biggrin2: Weet je zeker dat je geen vermomde labradors hebt? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3045306
Els&Flow schreef: Solly.  :biggrin2: Weet je zeker dat je geen vermomde labradors hebt? :biggrin2:
Na een oppasbeurt zou jij toch moeten weten dat berners ook heeeeel graag eten. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Zev
#3045312
Ik heb hier ook een alleseter, vreselijk  :o
Tot nu toe:
schapenknuffels
oogjes van een andere knuffel
pot vaseline incl. pot
labello incl. verpakking
diverse decoratiemateriaal
haarklipjes met pinnen
stukje tafel
en ik vergeet vast nog iets.

ik heb nu nergens meer decoratie staan behalve kaarsen.

Toen die debiel bij mij die haarklipjes had gegeten vond ik van die ijzeren pinnen en heb ik toch maar de DA gebeld, de tip was om hem watten te voeren die ik door de jus gehaald had zodat het naar binnen ging, de watten zouden dan de scherpe delen omvatten en dan kon het er op de natuurlijke weg uitkomen. Ik hoefde de watten geen smaak te geven, ik pakte mijn watten en zei: 'Roi kijk eens' en het ging zo naar binnen,  :o debieltje  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door