Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sieglinde
#3044802
:rant:
In September auto verkocht. Bakfiets gekocht.
Na 2!!!weken wordt manlief omver gereden. Hij reed rechtdoor, auto doet manoeuvre naar rechts ( wil inslaan) ziet hem niet. Manlief geraakt onder de auto en wordt een tiental meter meegesleurd.
Mevrouw ontkende al meteen alles. Manlief afgevoerd met de ambulance.

Bijna 3 maand later is nog steeds niets in orde van de verzekering. Mevrouw heeft aan de politie beweerd dat hij op het zebrapad reed. Geen getuigen ( die er wel waren want die gaven ML gelijk, maar daar heeft de politie niets van gegevens van gevraagd ::))

Uiteindelijk maar beslist de bakfiets op eigen kosten te herstellen bij de fabrikant.
Vorige week terug gekregen. Het viel ons al meteen op dat er in de kettingkast gezaagd was maar tja...

Dit weekend de echte testrit gedaan. Wiel viel uit de fiets, versnellingen kapot, frame gedeeltelijk kapot en gevallen.
:-\
Na een mailtje naar de fabrikant ( misschien wat overdreven. 'Voor mijn part kom je hem halen en geef je mijn geld terug' :P) zeiden die droogweg dat er niet in de kettingkast gezaagd was...'
Neen hoor, niet in gezaagd
Afbeelding
Na veel gezeur van mijn kant komen ze hem morgen halen om te kijken hoe en wat

Het mag gaan stoppen hoor...
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3044822
Getver wat een ellende. Daar zou ik ook goed chagrijnig van worden, zeg! Dus mevrouw sleept jouw ML 10 meter mee, maar ze had wel gezien dat hij op het zebrapad reed? Kun je niet ergens een oproepje plaatsen voor getuigen gezocht o.i.d.? Streekblad?
Laatst gewijzigd door Sonja op wo 24 dec 2014, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sieglinde
#3044922
Mijn verzekering trekt op niet veel. Ik had enkele weken voor het ongeval een nieuwe verzekering genomen waardoor de oude bitter weinig moeite doet. Jammer genoeg vielen we nog onder de oude.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door