Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3044556
Ach de arme man is nog zo onder de indruk van andere luchtjes, andere dieren, andere meubels, andere mensen...
Hij zit in een kamer boven, plat onder een lage stoel verstopt...met water, eten en kattebak.

De reis ging heel goed, hij heeft in het begin van de twee uur lange reis een klein mauwtje laten horen en verder was hij stil...ik heb tegen hem gezegd dat het goed komt en dat ie rustig mag wennen...
Eenmaal binnen heb ik de reismand op tafel gezet en hebben Pom en Joep even gesnuffeld en gekeken. Dat ging rustig, van beide kanten  :)
Daarna is Freud naar de kamer boven verhuisd en is de krabton in de huiskamer gezet. Daar is ook aan gesnuffeld.

Gisteravond ben ik een aantal keer naar boven gegaan en éen keer kwam Freud tevoorschijn en liet zich aaien. Nog wel op z'n hoede maar hij schrok niet toen ik opstond.
Vannacht hoorde ik gekrab aan de deur en Freud wilde naar buiten  :o dus heb ik de deur opengezet en ging hij de overloop verkennen. Vanmorgen lag hij weer plat onder de stoel.
Hij heeft niet gegeten (vreemd eten natuurlijk, een hele andere mix) dus vanmiddag ga ik 'm wat blikvoer geven wat Martine meegegeven heeft.

Ooit kwam Poef hier wonen en die was veel schuwer, en die loopt, ligt en hangt nu ook overal dus het zal best goedkomen  ;D
Ik geef Freud gewoon even de tijd...

Wordt vervolgd  :)
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 23 jan 2015, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3044561
Pauline schreef: Veel geluk met Freud! Zoals je al schrijft.... gaat allemaal goed komen. :-*
Heb je een foto van Freud?  :D
Of geeft dat teveel stress nog?

edit: Is dit DE Freud van Marine-Tom? ..... ::) Dan heb ik al foto's gezien  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door doranto op ma 22 dec 2014, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3044565
Doranto schreef: Heb je een foto van Freud?  :D
Of geeft dat teveel stress nog?

edit: Is dit DE Freud van Marine-Tom? ..... ::) Dan heb ik al foto's gezien  :biggrin2:
Ja, het is DE Freud...krijg je dezelfde foto's te zien  ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3044571
pienke schreef: Ja, het is DE Freud...krijg je dezelfde foto's te zien  ;D
Had het andere topic van Martine-Tom gemist, maar inmiddels ben ik op de hoogte.
Heel fijn, zo'n 'happy-end' verhaal. Ik hoop dat Freud heel goed geaccepteerd wordt en iedereen het naar zijn zin zal hebben!  :)
Door Lil
#3044603
klinkt uitstekend. ging hier moeizamer dat wennen en is 1000% goed gekomen
Door - pien -
#3044709
Freud is een slijmbal  ;D 8)
Net was ik boven om hem een schoteltje eten te brengen, liep meneer rond...ik ging op het bed zitten...hij kwam naast me zitten...lekker gekoekeld  :D
Ik kreeg likjes en kopjes en hij aaitjes van mij en daarna ging ie lekker eten  :)

Wat heeft ie een zachte vacht Martine :smitten: en wat is het een lekkere kroel  ;D
Door Mowgli
#3044741
pienke schreef: Freud is een slijmbal  ;D 8)
Net was ik boven om hem een schoteltje eten te brengen, liep meneer rond...ik ging op het bed zitten...hij kwam naast me zitten...lekker gekoekeld  :D
Ik kreeg likjes en kopjes en hij aaitjes van mij en daarna ging ie lekker eten  :)

Wat heeft ie een zachte vacht Martine :smitten: en wat is het een lekkere kroel  ;D

Dat klinkt super!!!
Gebruikersavatar
Door EllenL
#3044742
Fijn dat Freud een nieuw goed thuis heeft gevonden! Succes met wennen, maar dat gaat helemaal goed komen zo te lezen :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door