Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3044713
Hoop dat jullie hem kunnen zien en dan tot het einde.  Ohhh dat moet ik die van ons leren, maar vrees dat het niet gaat lukken.

Door Aprilsnow
#3044872
K&D schreef: Jeah. Nice. Onverstoorbaar, die hond...alleen ff likken....ff wachten...PIZZA... :D
Dat likken is volgens mij een kalmerend signaal, zoiets van Hallo doe ff normaal, je hoeft niet zo dichtbij te komen en in mijn oor te schreeuwen.
Vind het eigenlijk best zielig maar dat kan aan mij liggen. Zelfbeheersing is goed maar dit is voor mij ook maar een beetje hondje pesten om te laten zien hoe 'goed' de hond luistert.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3044913
odradaatje schreef: Dat likken is volgens mij een kalmerend signaal, zoiets van Hallo doe ff normaal, je hoeft niet zo dichtbij te komen en in mijn oor te schreeuwen.
Vind het eigenlijk best zielig maar dat kan aan mij liggen. Zelfbeheersing is goed maar dit is voor mij ook maar een beetje hondje pesten om te laten zien hoe 'goed' de hond luistert.
Dat likken is inderdaad een kalmerend signaal. Maar gezien de context en de ultieme beloning, vind ik het nog lang niet in de categorie hondje pesten vallen. Een en ander is ook afhankelijk van hoe het aangeleerd is, hoe vaak hij het doet en op welke manier. Als ik naar de rest van de hond kijk, dan lijkt het me allemaal reuze meevallen en is het een knap staaltje zelfbeheersing met een jackpot als beloning!
Door Lil
#3044977
Gaaf!!!!!

Ik zie gewoon knap staaltje zelfbeheersing. Likken, ja vind je gek met al dat lekkers op zijn kop en hij krijgt dus alles als beloning. Dat is wel pesten, maar dat is denk ik net zoveel pesten als nee, eerst zitten of pootje of zeg het maar voordat je wat krijgt. alleen is dit pietsie heel veel meer uitgebreid wat betreft training.
Door kaszi
#3045002
Ik vind hem gewoon geweldig en tja pesten, er volgt een grote beloning!  De hond weet dat die dit krijgt en heeft het er ook voor over.
Wij pesten onze honden heel de dag, blijf, kom hier als ze net zo leuk aan het spelen zijn, eet die fantastisch lekkere paardenpoep niet op,.... 
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3045023
Hihi kon me ook niet voorstellen dat het in één take was opgenomen.
Vooral omdat het ook nog een kunst is de koekjes goed te stapelen zoals uit de bloopers wel blijkt  ;D

Hier ook filmpje waarbij hij niet zo tegen de hond schreeuwt:
Door eelke
#3045058
Kaela schreef: Dat likken is inderdaad een kalmerend signaal. Maar gezien de context en de ultieme beloning, vind ik het nog lang niet in de categorie hondje pesten vallen. Een en ander is ook afhankelijk van hoe het aangeleerd is, hoe vaak hij het doet en op welke manier. Als ik naar de rest van de hond kijk, dan lijkt het me allemaal reuze meevallen en is het een knap staaltje zelfbeheersing met een jackpot als beloning!
Weet je dat zeker? Hier gaat de tong  van Gijs ook automatisch uit zijn bek als je dichtbij komt, automatische reactie, 'ik mag niet likken dan maar in de lucht'. Vind het er hier ook wel op lijken, ook omdat ie in het begin wel in het gezicht likt. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door