Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3043616
Hoi allemaal,
Mag ik jullie vragen of je eens naar deze foto's wil kijken?
Ik heb natuurlijk een afspraak bij de dierenarts maar dat is pas in de eerste week van januari en ik vraag nu een aantal mensen met verstand van katten of ze dit zelf al eens bij de hand gehad hebben.

Eddie heeft een bobbeltje, ongeveer op.de plek waar de cbip zit tussen zijn schouderbladen.
Ik maakte me geen zorgen maar er kwam een korstje op, dat viel er af, nu een maand geleden. Alleen zag ik vanmorgen dat er opnieuw een korstje op zat, dat er toen ik het bultje aanraakte er meteen weer afviel.
Daar houd ik niet van en dus volgende week naar de dierenarts. Ed heeft er geen jeuk aan. Maar ik vind het wel toevallig dat het precies boven de chip lijkt te zitten. Chip zit nog waar ie hoort want toen we de scanner van de dierenarts te leen hadden heb ik Ed gescand omdat hij toen dat bultje ook al had. Het bultje is ongeveer zo groot als een speldenknop en ook dezelfde vorm. Het lijkt in de huid te zitten, in ieder geval niet aan het onderliggende weefsel want als ik een nekplooi optil dan komt het bultje mee en is het als een klein rond kogeltje los te voelen.
Enig idee?
De laatste foto laat de eigenaar van het bultje zien in zijn favoriete "tuinstoel"

Groetjes van Elise


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
#3044507
@NoaKaj, het is een glad afgegrensd bobbeltje. De foto's zijn genomen nét nadat het "korstje" er af was, maar alhoewel het zo op de foto lijkt, is het niet open. Het glanst zo vanwege het net afgevallen korstje....tis wel vreemd ja
@Lizzy: Nee, niet gevaccineerd maar ik begrijp waar je naar toe wil. Fibrosarcoom toch? Daarom gaan we ook naar de dierenarts want op die plek zit wel de chip.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door