Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3044271
topic mag weg, blijkbaar is er onderscheid tussen wie wat mag plaatsen
Laatst gewijzigd door Dian op zo 21 dec 2014, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3044281
Dian schreef: Ik zie het verschil niet met het filmpje. Daar ga je ook naar kijken en vervolgens klik je het weg........... Maar goed, de foto is niet meer direct te zien........
Ik kijk niet naar die filmpjes, mensen die die dingen concequent op FB delen mik ik uit mijn vriendenlijst. Het is nog eens volledig zinloos ook om die dingen te blijven delen, en even doorklikken en wat info zoeken en dan had je geweten wat het verhaal achter deze foto was.
#3044286
Martine-Tom schreef: Ik kijk niet naar die filmpjes, mensen die die dingen concequent op FB delen mik ik uit mijn vriendenlijst. Het is nog eens volledig zinloos ook om die dingen te blijven delen, en even doorklikken en wat info zoeken en dan had je geweten wat het verhaal achter deze foto was.
't is nu toch goed? Jij hebt het netjes bijgehouden, ik kende de foto niet. Ik deel van maar een paar mensen foto's dus ik zou maar niet direct de conclusie trekken dat ik alles klakkeloos op fb/bp zet.
Door Martine-Tom
#3044289
Dian schreef: 't is nu toch goed? Jij hebt het netjes bijgehouden, ik kende de foto niet. Ik deel van maar een paar mensen foto's dus ik zou maar niet direct de conclusie trekken dat ik alles klakkeloos op fb/bp zet.
Nee hoor, ik hou niks netjes bij, deze is al zo oud dat zijn kleinkinderen een baard hebben, tegenwoordig kan je ook plaatjes googlen dus als je dat had gedaan had je zelf gevonden dat t een hoax is.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3044291
Angelique schreef: Wat een zeikinsinuatie zeg.
Het zal zeikerig overkomen, maar daar ben ik voor in de stemming. Zit hier te kreperen van de pijn van de operatie, dan kan ik heel venijnig uit de hoek komen, is dan niet zo bedoeld.........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3044295
Dian schreef: Het zal zeikerig overkomen, maar daar ben ik voor in de stemming. Zit hier te kreperen van de pijn van de operatie, dan kan ik heel venijnig uit de hoek komen, is dan niet zo bedoeld.........
Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je, maar geen excuus voor dit soort trollenpostings, alsof wij jou iets verboden hebben te plaatsen. Als je dan zonodig wil zeiken zou ik zeggen.....telegraaf.nl...daar mag je zoveel zeiken als je wilt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door