Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Vena
#3043943
Wat fijn voor jullie!

Juist een herplaatser met een goed verleden kan ook moeite hebben met wennen aan zijn nieuwe thuis, maar zo te zien gaat het super goed met jullie.
Bij ons merkte ik tot zeker een jaar nog dat onze hond zich steeds meer thuis voelde.....en nu kan ik me niet eens meer voorstellen dat ze hier niet altijd geweest is.
Door Dreetje
#3043944
Borke schreef: Heerlijke foto's en hij loopt al lekker los te rennen, fijn hoor!
Hoe lang ben je nu hondloos geweest Andrea?
Op 10 mei is Sil overleden, dus ruim een half jaar.
Door Dreetje
#3043947
Vena schreef: Wat fijn voor jullie!

Juist een herplaatser met een goed verleden kan ook moeite hebben met wennen aan zijn nieuwe thuis, maar zo te zien gaat het super goed met jullie.
Bij ons merkte ik tot zeker een jaar nog dat onze hond zich steeds meer thuis voelde.....en nu kan ik me niet eens meer voorstellen dat ze hier niet altijd geweest is.
Er zijn nog wel wat dingetjes hoor, in huis loopt hij altijd achter ons aan, je moet hem echt even op z'n plaats wijzen om hem wat rust te geven.
Hij is altijd alert.
Door Dreetje
#3044220
Ik ben zo trots op Rocky.
Vandaag was m'n nichtje van 1 op visite.
Bij binnenkomst heeft Rocky even gesnuffeld en een vederlicht
kusje gegeven... :)
Daarna heeft hij m'n nichtje gewoon met rust gelaten.
Super toch?
Laatst gewijzigd door Dreetje op zo 21 dec 2014, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door