Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3042792
Oscar jeukte de laatste tijd weer wat. Niet overdreven, maar genoeg om op te vallen. Hij had geen vlooien, met borstelen kwam er amper wat af. Hij had ook last van zijn oren, scheef houden en klapperen. Dus maar weer eens een kuur leem gegeven.

Nou, wij snappen nu wel waarom hij jeukerig was! Kennelijk kwam zijn oude vacht niet goed los ofzo. Nu wel! Hij lijkt wel ontploft! Op de foto is het nog niet eens goed te zien, ik haalde er met de hark hele dikke plukken vanaf, dat is anders nooit.
Hij heeft beduidend minder jeuk en zie hem ook nog amper zijn oor scheef houden. Dus ik hoop dat het hiermee weer op de rit is! Oortjes zijn nog niet behandelbaar, dus ik ben heel blij als die weer beter zijn!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3043292
Ik geef witte leem en dat na in overleg met de natuurgeneeskundige. Oscar was eerder dit jaar echt heel jeukerig en toen heeft ze een uitgebreide intake gedaan en heeft hij witte leem en guldenroede gekregen. De witte leem mogen we een keer of wat per jaar doen, twee weken lang twee keer per dag een schepje.
Door Nadia
#3043293
Als ik de kuur geef. 1 eetlepel 1a 2 keer per dag.
Kun je ook heel goed zelf nemen ja. Opletten met gebruik tijdens andere medicatie. Kan de werking ervan verminderen.

Je hebt wit groen en zwarte leem.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3043915
Is dat iets van ontgiften? Zit eraan te denken nou ik dit lees om evt in te zetten bij cera de Berner als ze hopelijk beter is van der fikse blaas ontsteking , 3 weken AB is nogal wat of beter probiotica? Dat wou ik toch al doen maar daarna misschien de witte leem? Of is dat niks in dit geval?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door