Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3042835
Helaas moet mijn dochter heel erg op haar centjes letten en zoekt de goedkoopste autoverzekering uit.

Nu kwam ze uit bij de hema , iemand ervaring of gehoord of hij redelijk tot goed is.


Ze hoeft alleen maar WA en inzittende verzekering te hebben..
Gebruikersavatar
Door Radja
#3042878
Hebben jullie al naar revieuws op internet gezocht/gekeken? Vaak kan dat een doorslag geven om iets wel of niet af te sluiten.
Door Suzanne
#3042956
Hema is een "uitgekleed" product.
Ze kan beter te rade gaan bij haar tussenpersoon, dus waar de rest van de verzekeringen loopt. En sluit er aub een verkeers-rechtsbijstand bij! Als er ooit schade is en "gezever" met een tegenpartij neemt dat veel werk uit handen.
Tweede tip: neem een Schadeverzekering Inzittenden, geen Ongevallen Inzittenden. Iets duurder maar als het een keer fout gaat, een betere dekking.

Suzanne
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3042966
Suzanne schreef: Hema is een "uitgekleed" product.
Ze kan beter te rade gaan bij haar tussenpersoon, dus waar de rest van de verzekeringen loopt. En sluit er aub een verkeers-rechtsbijstand bij! Als er ooit schade is en "gezever" met een tegenpartij neemt dat veel werk uit handen.
Tweede tip: neem een Schadeverzekering Inzittenden, geen Ongevallen Inzittenden. Iets duurder maar als het een keer fout gaat, een betere dekking.

Suzanne
Aan de op te zien is daar geen budget voor. Dan moet je iets. Daarbij kun je niet je hele leven verzekeren.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3042978
Ze heeft een  daihatsu grand move een oudje en 10 jaar schadevrij.

Ze heeft nu een verzekering bij cb maar dat was toen ze nog werkte en toen kreeg ze korting maar ze werkt er niet meer ..
Door Suzanne
#3042979
Mini's 3-tal schreef: Aan de op te zien is daar geen budget voor. Dan moet je iets. Daarbij kun je niet je hele leven verzekeren.
Toch denk ik dat je, naast "beperkt budget" even moet kijken naar wat verstandig is om te verzekeren.
Er wordt al aangegeven dat een inzittendenverzekering gewenst is. Is ook slim ;-) maar dan is SchadeVerzekeringInzittenden een betere keus.

Natuurlijk, ook een rechtsbijstanddekkig kost geld maar als je ooit te maken krijgt met een onwillige partij bij een aanrijding kan het zijn premie dubbel en dwars waard zijn, zeker als er letsel bij komt kijken.

Het is maar een tip, ervaringsgericht.. ik werk in die branch EN helaas.. ik heb mijn eigen SVI nodig gehad nadat ik de vangrail van heel dichtbij heb gezien ;-((((  Dan weet je ineeens weer hoe waardevol het leven is en hoe belangrijk een goede verzekering.

Zolang er niets gebeurd is elke verzekering overbodig.. het gaat erom wat er gebeurt als je 'm WEL nodig hebt!

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3042991
Suzanne schreef: Toch denk ik dat je, naast "beperkt budget" even moet kijken naar wat verstandig is om te verzekeren.
Dat is heel leuk en aardig, maar als de premie te duur wordt, dan houdt het feestje op. Ik ben het met Michiel eens, je kunt je overal wel voor verzekeren. Risico hoort ook bij het leven (en ja, ik zit ook (een beetje) in het vak  ;))
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3042995
Kaela schreef: Dat is heel leuk en aardig, maar als de premie te duur wordt, dan houdt het feestje op. Ik ben het met Michiel eens, je kunt je overal wel voor verzekeren. Risico hoort ook bij het leven (en ja, ik zit ook (een beetje) in het vak  ;))
Het is heel simpel. Als je maar 100 euro hebt, ga je niet 60 euro daarvan uitgeven aan een autoverzekering. Dan kun je namelijk niet meer eten. Hoe goed het ook is, wat niet gaat dat gaat niet.

Geen idee of die verzekering wat is trouwens.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3042999
De bijstands verzekering heeft ze al afgezegd..

Idepender komt steeds met andere aan, heeft ze al naar gekeken, en naar recensies ook gekeken maar ja de mensen sturen vaker een bericht als er een klacht is dan dat alles goed gaat.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3043019
Promovendum kwam er bij ons het goedkoopst uit. ZLM is misschien ook een optie, maar dan moet ze wel in  een bepaalde regio wonen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3043032
Kim_S schreef: Het is heel simpel. Als je maar 100 euro hebt, ga je niet 60 euro daarvan uitgeven aan een autoverzekering. Dan kun je namelijk niet meer eten. Hoe goed het ook is, wat niet gaat dat gaat niet.

Geen idee of die verzekering wat is trouwens.
Zal wel tegen her zere been zijn, maar in zo'n geval kan je maar beter helemaal geen auto nemen. Verzekering, wegenbelasting, benzine, onderhoud, apk, tja. En als je een verzekering neemt waar je geen fuck aan hebt als er iets gebeurt dan is dat premiegeld ook nog weggegooid.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3043037
pike schreef: Zal wel tegen her zere been zijn, maar in zo'n geval kan je maar beter helemaal geen auto nemen. Verzekering, wegenbelasting, benzine, onderhoud, apk, tja. En als je een verzekering neemt waar je geen fuck aan hebt als er iets gebeurt dan is dat premiegeld ook nog weggegooid.
Ik mag toch aannemen dat zelf de meest minimale verzekering er voor zorgt dat je verantwoord de weg op gaat. Het gaat er om dat je dan misschien niet allemaal extra's wil.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3043038
pike schreef: Zal wel tegen her zere been zijn, maar in zo'n geval kan je maar beter helemaal geen auto nemen. Verzekering, wegenbelasting, benzine, onderhoud, apk, tja. En als je een verzekering neemt waar je geen fuck aan hebt als er iets gebeurt dan is dat premiegeld ook nog weggegooid.
Makkelijk gezegd. Als je daarmee kunt werken, kom je pas echt in de shit als je je auto wegdoet en dus (nog) minder inkomen hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door