Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3042623
Eergisteren even de honden in de tuin voor hun laatste plasje zo na 12 uur 's nachts. Ineens wat ik Prudence kwijt, dus roepen. Normaal komt ze achter me aan, of als ik 1x roep komt ze naar achteren lopen maar nu niets. Zelfs niet na 6x roepen. Toch maar eens terug, want mijn schaduw die niet voor schaduw speelt is vreemd.

Daar lag ze midden op de tegels, Isabella vond dat wel leuk, die dacht dat Prudence spelen wilde. Terwijl Prudence dus een Epileptische aanval had. Ik Prudence oppakken, dus Isabella dacht ik ga haar achterpoten pakken, dat heb ik verboden. Prudence in huis op de bank in een hoekje gelegd, ging Isabella er weer een spelletje van maken, ze sprong over de zijleuning en over Prudence heen. Dat ook maar verboden om te doen. Even later Prudence nog in aanval maar die was overgegaan in partieel, en toen sprong Isabella nog eens over de zijleuning van de bank tegen Prudence aan, dat was GRAUW- PIEEEEP en weg was ze. Ze snapt er helemaal niets van als Prudence zo raar doet, dan wil ze alleen maar spelen.

Gisteren hoorde ik Phoebe een beetje raar lopen, dus ik gaan kijken, ze liep echt heel raar, beide achterpoten heel nauw bij elkaar. De ene achterpoot probeerde steeds te krabben, althans dat leek zo. Ze kon ook nauwelijks lopen, het koste haar enorm veel moeite. Ze liep naar de mand, maar daar lag ze niet lekker haar achterpoten bleven bewegen, in een gelijkmatige krabbeweging, zonder te krabben. De hele achterkant bibberde en ze had een verhoogde hartslag en kon heel moeilijk ademen. Dit duurde zo'n 3 uur en 15 minuten. Inmiddels al contact gehad met de neuroloog. Dit is dus een Epileptische aanval of een movementdisorder. Ik heb het gefilmd, maar krijg het weer niet van mijn mobiel af :( echt balen. Phoebe heeft ooit 3 jaar geleden 2 kleine aanvalletjes achter elkaar gehad. We zullen na de vakantie wel weer horen wat het precies is :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door