Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3041331
Ik heb weer wat nu weer met de Berner .
In augustus die epilepsie aanval gehad 2/3 dagen na de weil booster, uitgebreid bloed test laten doen, kwam alleen uit iets verhoogde leverwaarde.
Ongeveer maand later hele grote plas binnen ,  ( doet ze nooit)
Laaste tijd zo nu en dan ook grote plas binnen geen pijl uit te trekken kwa tijd stip tussen uitlaten, wel altijd s'nachts , van alles ingezet : oa al tijdje kurkuma, sinds week of 4 kidni biotic, vit c, sinds paar dagen appel azijn.
Gister toch maar na heel veel gehannes wat urine opgevangen, en uitslag: ph9! En bloed in urine
Nou moet ik toch morgen naar DR Paul Groenestein voor micky en heb hem gesproken hier over, kortom cera gaat morgen mee en er word urine uit der blaas gehaald en echo van blaas en nieren
Der nieren voelen ook warm aan, ze heeft geen koorts.
De andere twee ruiken ook zeer regelmatig bij haar tut dus die ruiken iets, ze is toen ze bijna 3 was geholpen dus niet loops
Ik maak mij grote zorgen en ben gruwelijk bang voor de erfelijke Berner kanker, duimen jullie dat het meevalt arme schat  :'(
Laatst gewijzigd door kiara op ma 22 dec 2014, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3041368
Nou laten we dat hopen ja, maar ze geeft geen pijn aan, speelt gewoon, geen koorts, eet als een bouwvakker ( barf)
Mijn dochter heeft dat ook gehad van de zomer en die had gruwelijk veel pijn, 5 dagen ziekenhuis, aan infuus en uitgedroogd, weet niet of je dat echt kan vergelijken ?
Verdorie eerst micky die kat met gebroken kaak, met allerlei gezeur van verkeerde behandeling door die fijne praktijk in Amsterdam, nu dit weer, dacht gelijk ga rechtstreeks naar dezelfde arts als micky , dat is zo'n beetje de enige nog die ik vertrouw.
Belde net mijn eigen da , die heeft in juli een uitgebreid bloedbeeld gedaan van cera althans dat werd mij gezegt, bel ik dus net omdat ik graag de uitslag mee wil nemen donderdag, heeft hij het zelf gedaan dus niet opgestuurd en notabene niks genoteerd op de kaart van cera wat daar de uitslagen van waren  >:(
Dit is nu de tweede fout met micky mee gerekend, zo raak je toch aardig het vertrouwen kwijt toch  :-\
Door Ruisje
#3041471
kiara schreef: ...
Belde net mijn eigen da , die heeft in juli een uitgebreid bloedbeeld gedaan van cera althans dat werd mij gezegt, bel ik dus net omdat ik graag de uitslag mee wil nemen donderdag, heeft hij het zelf gedaan dus niet opgestuurd en notabene niks genoteerd op de kaart van cera wat daar de uitslagen van waren  >:(
Dit is nu de tweede fout met micky mee gerekend, zo raak je toch aardig het vertrouwen kwijt toch  :-\
Dat is toch wel schandalig! Zou hij dat misschien zeggen omdat je naar een ander DA gaat? Ook erg!

Ik :duimen: weer mee voor jullie en Cera dat het meevalt! :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3041483
Ruisje schreef: Dat is toch wel schandalig! Zou hij dat misschien zeggen omdat je naar een ander DA gaat? Ook erg!

Ik :duimen: weer mee voor jullie en Cera dat het meevalt! :-*
+1  >:( >:(
Daar kwam ik dus echt nooit meer!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3041488
nee hij weet niet dat ik naar een andere da ga,hij is zelf op vakantie dit zei de assistente.
Ik geloof ook dat ik maar een oproepje plaats hier op bp voor andere da ,want dit ben ik nu ook goed zat,maar ja welke kan je nog wel vertrouwen moeilijk hoor  :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#3042562
ik ben bij Paul Groenestein in Sneek geweest.
de uitslag was met echo erbij: dat cera verdikte blaaswand heeft,poliepen in der blaas,dus een behoorlijke blaas ontsteking,ze heeft voor 3 weken AB gehad, met de granbarry,en de andere spullen wat ik had ingezet mee doorgaan,ook novacam voor de pijn, in januari terug voor controle en hopelijk zijn de poliepen dan weg,zoniet word er nog een speciale rongen gemaakt,maar gelukkig niet die ernstige Berner kanker ,wat is dit een geweldige arts,wel anderhalf uur rijden maar dat heb ik er dik voor over.

micky zijn beugeltje is eruit en staat goed recht,die hoeft niet meer terug
Gebruikersavatar
Door kiara
#3042576
Ja dat is te hopen, maar vraag mij nou af poliepen zijn toch ook een soort kanker? Of kan inboet slechtste geval daarin veranderen?
Ik heb zoveel info gehad gister zal ongetwijfeld verteld zijn maar gen het even kwijt  :-[
En nog vraagje ze heeft nu dus 3 weken AB maar miet ik haar nu ondersteunen met probiotica ( heb solgar staan) of na de kuur?
Hoop dat iemand dat weet anders moet ik weer nieuw topic openen
Gebruikersavatar
Door doranto
#3042579
Volgens mij zouden poliepen inderdaad een soort kanker kunnen zijn  :(
Ik ga in ieder geval door met duimen dat het allemaal goed komt  :duimen: :duimen:

Hoe het zit met het tijdstip waarop je het beste probiotica kunt geven weet ik helaas niet, maar daar zal vast wel iemand meer van weten.
Laatst gewijzigd door doranto op vr 19 dec 2014, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3042597
kiara schreef: Ja dat is te hopen, maar vraag mij nou af poliepen zijn toch ook een soort kanker? Of kan inboet slechtste geval daarin veranderen?
Ik heb zoveel info gehad gister zal ongetwijfeld verteld zijn maar gen het even kwijt  :-[
En nog vraagje ze heeft nu dus 3 weken AB maar miet ik haar nu ondersteunen met probiotica ( heb solgar staan) of na de kuur?
Hoop dat iemand dat weet anders moet ik weer nieuw topic openen
Poliepen kunnen zich ontaarden in kanker.

Het kan tijdens en het kan na de AB kuur, de probiotica. Tijdens helpt bij het verminderen van de bijwerkingen van de AB
Gebruikersavatar
Door kiara
#3042658
Ja klopt dat zei Paul ook schiet mij nou weer te binnen
Vandaar ook terug in januarie, hoop dan dat ik is klein beetje mazzel heb en dat het weg is .
Wat kunnen honden en katten dan knoerdhard voor zich zelf zijn, niks gemerkt kwa pijn.

En lizzy ze krijgt al zoveel kwa ondersteuning is dat dan wel verstandig om dit er ook nog bij te geven?
Ik heb ook vandaag de eugina force ingezet beetje meer weerstand, en ipv yoghurt kwark is dacht ik iets zuurder, dus ja wat zou jij doen? Vind het zo moeilijk wil der aan alle kanten helpen hoor daar gaat het niet om maar of het niet teveel word snap je  :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door