Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#3042500
Genieten jullie er ook zo van?
Van Jan hou ik het meest.
Maar toch ook van Gerard. Wat een leuke vent is hij toch.
Door Mowgli
#3042506
Ja heerlijk genieten weer. De tv stond hier al vanaf 15:30u. aan (wij hebben een computer op de tv aangesloten). Het zal weer moeilijk worden naar bed te gaan. Maar het is ook extra leuk om vroeg op te staan om te kijken hoeveel malloten er nog bij het huis staan  :)
Gebruikersavatar
Door Riek
#3042527
Mowgli schreef: Ja heerlijk genieten weer. De tv stond hier al vanaf 15:30u. aan (wij hebben een computer op de tv aangesloten). Het zal weer moeilijk worden naar bed te gaan. Maar het is ook extra leuk om vroeg op te staan om te kijken hoeveel malloten er nog bij het huis staan  :)
Heeft Duitsland geen glazen huis?
Meestal zijn er in andere landen ook glazen huizen.
Door Mowgli
#3042541
Riek schreef: Heeft Duitsland geen glazen huis?
Meestal zijn er in andere landen ook glazen huizen.
Duitsland niet, maar Zwitserland heeft wel een glazen huis, daar heet de aktie "Jeder Rappen zählt" = elke cent telt. Zij zijn gister begonnen en gaan door tot 23 december.
Dit is de livestream: http://www.srf.ch/livestream/player/5663358
Laatst gewijzigd door Mowgli op do 18 dec 2014, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#3042543
;D bij het langs zappen vroeg ik mij af of mensen daar serieus naar zouden kijken ;D ja dus.
En nee dus, ik kijk niet. Op een afstand krijg ik er wel eens wat van mee.
Door eelke
#3042833
Nadia schreef: ;D bij het langs zappen vroeg ik mij af of mensen daar serieus naar zouden kijken ;D ja dus.
En nee dus, ik kijk niet. Op een afstand krijg ik er wel eens wat van mee.
Ik vind het wel leuk om de hele dag op te hebben staan als ik in huis aan het rommelen ben. En het is voor mij tv die wel te volgen is want je kan kiezen tussen beeld kijken, muziek luisteren, de sms berichten lezen, om de nieuwsband er onder. Ideaal als je je niet zo goed op 1 ding kan concentreren  ;D
Door Nynke
#3042858
Ik ken de naam en heb weleens wat beelden voorbij zien komen op het journaal, maar er nog nooit bewust naar gekeken. Vanavond om 1930 is er iets van op tv zag ik in de krant, maar eens kijken dan.
Door Kaylie
#3042883
Hier staat het ook aan als ik thuis ben :) kan het helaas niet op de tv kijken ( heb geen digitale tv) dus hier staat het op de laptop aan en de radio s,nachts op de telefoon zodat als ik wakker word ik ook muziek heb en als ik iets op tv wil kijken dan staat de webcam ook gewoon aan
Laatst gewijzigd door Kaylie op vr 19 dec 2014, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3042901
Kaylie schreef: Hier staat het ook aan als ik thuis ben :) kan het helaas niet op de tv kijken ( heb geen digitale tv) dus hier staat het op de laptop aan en de radio s,nachts op de telefoon zodat als ik wakker word ik ook muziek heb en als ik iets op tv wil kijken dan staat de webcam ook gewoon aan
Snachts vanaf 00.00 uur,soms later op NPO 3 te volgen. ;)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3042905
Anne in Duitsland schreef: Tisdat? #zweedsepampa
Een geldophaalactie van 3fm dat ze elk jaar voor een ander goed doel organiseren. Ze sluiten dan x dj's op in een "glazen huis" en gaan dan een week voor kerst zonder te eten radio maken. Je kunt als luisteraar plaatjes aanvragen voor een zelf te bepalen bedrag.
Laatst gewijzigd door EliScooby op vr 19 dec 2014, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door