Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3042049
Hallo,

Mijn naam is Inge, een aantal jaren geleden was ik hier een tijdje actief toen onze kat nierproblemen kreeg en we ontdekten wat het effect is van brokken en van kvv.
Sindsdien voeren we vrijwel alleen vers vlees, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat we ook altijd een zak brokken achter de hand hebben. ( van Natural Health)
De reden dat ik nu weer hier ben, is dat we een pup hebben!
We hebben bijna alle denkbare huisdieren al eens gehad (mensen die hun dieren kwijt willen weten ons altijd te vinden :P) maar een hond is nieuw.
Dus ik lees hier weer..stel hier weer flink mee.

Onze pup was afgelopen maandag 8 weken. Hij heet Pippin en is een mix. Zijn vader is een maltezer en zijn moeder een stabij. De ouders wonen samen op een boerderij, en het nest was onverwacht,  (vader maltezer, moeder stabij...stel je die acrobatiek maar voor  ;D) onverwacht, maar zeer welkom. Een warm nest...

Pippin is geweldig...een heel goedmoedig manneke...vriendelijk..vrolijk.
De brokken die hij in zijn geboortehuis kreeg, waren goedkope brokken, en we wilden hem langzaam overzetten op ander voer, maar hij raakt hier geen brok meer aan (ondanks de dure Natural Health puppy brokken) maaaar meneertje geniet van carnibest (pup) en stukjes rundergehakt. Als extraatje krijgt hij een of twee keer per dag een stripje Boxby for dogs, Proline slices, 100% natural. Dat is echt een traktatie voor hem.

Ik heb nu geen vagen, maar ben blij dat dit forum er is!
Groeten!
Inge
Door sella
#3042058
Je hebt zo een lekker ding! Ik zie je schatje graag langskomen op facebook. Leuk dat je smurfje ook weer rauw mag gaan smikkelen.
Door Ruisje
#3042062
Welkom terug, Inge!

Ik vind het altijd zo wonderlijk dat als er hier op barfplaats pups 'voorgesteld' worden ze, ondanks afgespeend op brok, bij de nieuwe baasjes geen brok meer lusten... Alsof ze ruiken dat baasje op BP zit en vers gaat voeren. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3042063
Hahaha...zou dat het zijn? Hij heeft natuurlijk ook een hele goede neus...dus wellicht rook hij het vlees van de katten en dacht...ja doei met je brokken!
Ik ben altijd een beetje bang voor de overgang met ander voer zo snel...maar zijn ontlasting is er veel beter van geworden. Geen slijm meer...mooie poepjes.
Het is net of je een baby in huis hebt he...ga je weer over mooie poepjes praten hahaha...
Door sella
#3042065
ingeastrid schreef: Hè? Kennen we elkaar van facebook? Wat grappig :-)
Yep, die 2 duitse herders zijn van mij en nu de foto van het water :) ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door