Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door miekjevdv
#3042204
Ik heb weer verschillende soorten KVV besteld voor mijn hond. Een Beagle van 6 maand.
Bestelling was: Alaska konijn, Haaksbarf Rund en Eend, Tamro kalkoen met lamspens, Tinlo Lam en Meat4Dogs Geit.

Nu heb ik juist een berichtje gekregen dat de Meat4Dogs Geit niet meer op voorraad is.

Nu hebben ze nog wel Haaksbarf Geit en Naturis compleet Geit op voorraad.
Haaksbarf ken ik en ben daar zeer tevreden over. Maar met Naturis compleet heb ik geen ervaring.

Nu is mijn vraag: Wie heeft er ervaring met de Naturis compleet Geit?

Naturis Compleet Geit bevat:
Ingrediënten: 62% geitenvlees, 20% geitenbot, 15% geitenorgaan, 2% zeewier (kelp), 1% vitaminen/mineralen mix

Analyse:
15% eiwit, 19% vet, 5% ruwe vezel, 0,47% calcium, 0,41% fosfor, vitamine: A, D, E, B1, B2, B6, B12, C, koper, magnesium, jodium

Premix bevat onder andere
: suiker, aminozuren, vitamines, niet gecheleerde mineralen (sulfaten en oxides), menadion (k3), gistcultuur. De premix bevat de volgende plantaardige ingredienten: suiker, ruwe vezel en FOS

De informatie komt deels van een webshop voor KVV en deels van voerwijzer.nl.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3042237
Ik heb wel ervaring met andere varianten van Naturis, oa kip, rund, zalm, maar nog geen geit geprobeerd..... Appie krijgt sowieso elke zaterdag Naturis, en ik ben er tevreden mee.......

Barfplaats wordt gesponsord door