Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3041245
Whoei! Ik had een doos met dingen! Leuk! Een ding om kaarsjes of bloemetjes in te doen, en verder allerlei lekkers, snoepjes, koekjes, thee. En een boekje over onze organisatie. Zo leuk, echt een kerstpakketten doos!
Mijn vriend had er dit jaar ook een. We hebben nu heel veel slechts in huis en de tumtummetjes en chips zijn al gesneuveld  8)

Vorig jaar hadden we voor kerst eigenlijk niks. Het bedrijf waar mijn vriend werkte was net failliet, enik zat ziek thuis en kon mijn pakket niet op halen (en toen daar wel de gelegenheid voor was was het ineens kwijt, later nog wel gevonden, een bon waarmee je eea kon bestellen). Had mijn lief voor de lol opgegeven voor de rtl boulevard pakketten, en nog mail ook dat hij geselecteerd was. Nooit meer wat van gehoord of gezien. :(
Gelukkig had mijn lieve moeder toen wel een pakket samengesteld met allerlei lekkers :smitten:

Het leukste vind ik het uitpakken!

Hebben jullie al wat gehad?
Door eelke
#3041251
Nadia schreef: >:( geen werk dus geen pakket >:(
>:( >:( >:( stom! Hopelijk een troost dat mijn vriend dat vorig jaar ook niet had, maar nu wel? Jij volgend jaar ook weer!  :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3041254
Nadia schreef: >:( geen werk dus geen pakket >:(
+1

1 januari gelukkig wel weer, dus hopelijk komend jaar weer een pakket! (En eindejaarsuitkering  :D)
Door keetje
#3041255
Jaaaaaaaaaaa!! :D
Volgens de zeeman zou deze reder niet aan kerstpakketten doen en toen kwam er gisteren,....een kerstpakket. Flesje wijn, toastjes en een potje met toastjesspul, zak chips en chocolade kerstboomballetjes. Ik blaiiiiii. Zit er een bon in, moest ik inloggen op een site en kon ik nog iets uitzoeken. Een steengril ding, een gezichtsmeerpakket en nog wat spul maar ook,...een kerstpakket. Dus wat heb ik gekozen? Ja, een kerstpakket. Volgens de zeeman niets en nu dan zomaar opeens 2 kerstpakketten. Ik vind dat altijd zo leuk, een verrassingsdoos. :biggrin2:
Door Borke
#3041258
Yep! Voedselpakket, wijn en bier er uit gehaald en de rest gedoneerd aan de voedselbank, vond ik een mooie besteding van het pakket, waar voeding in zit die ik zelf toch niet verdraag.
Eigen schuld, niet aan gedacht om dat na de fusie aan HR te melden.
Door marina
#3041260
Ik kan niet kiezen  :-\ Ik heb een bon gekregen en kan uit 100den dingen kiezen,  heb al wel een wensenlijstje gemaakt, dat wel!
Morgen maar is beslissen, wordt vast iets voor in de keuken  :D

Verder komt er hier vast nog wel een "echt" kerstpakket, vind het uitpakken altijd zo leuk, ondanks dat we de helft weggeven omdat we veel niet eten.

Aller gelukkigst wordt ik van mijn 13de maand, nog 1 weekje wachten!
Door sella
#3041273
Wij hebben een bedrijfskerstdiner gehad en daar bij een leuk cameratje gehad met geheugenkaartje en 10 velletjes om je polaroid mee af te drukken.
Je kan er ook filmpjes mee maken. Leuk om mee te nemen als ik de grote camera niet mee wil.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3041274
O ik ben trouwens wel uitgenodigd voor de kerstlunch bij mijn nieuwe werk  8)
Uiteraard ga ik ook  :D
Door eelke
#3041278
Kim_S schreef: O ik ben trouwens wel uitgenodigd voor de kerstlunch bij mijn nieuwe werk  8)
Uiteraard ga ik ook  :D
Dat is nog veel leuker! Wel spannend!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door