Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3040535
Er ging iets fout met KPN  ::) Fouten maken kan gebeuren, het gaat erom hoe het opgelost wordt. Wij hadden vanmiddag behoorlijke moordneigingen  :boxing:

Wie het geduld heeft lees, verbaas, irriteer en vermaak je  :biggrin2:

Voor iedereen die van een never ending story houden :
Vrijdag 12 december
- vrijdag 12/12 monteur geweest om eerder fout van KPN te herstellen (na 3 weken). Noodlijn werd weer omgezet naar twee normale lijnen.
- vrijdagmiddag blijkt dat als beide lijnen gebeld worden dat wij door de bellers onverstaanbaar zijn. Met één lijn bezet gaat het wel goed.
- vrijdagmiddag contact gezocht met KPN via telefoon en Twitter. Geen reactie
- vrijdagavond om 18:00u de voice mail aan zetten. Dit lukt niet en onze telefoonlijn doet het helemaal niet meer. We zijn niet bereikbaar.
- vrijdagavond vanaf 18:00u tot 20:15u poging gedaan om telefonisch (mobiel) contact te leggen. Je wordt heel lang in de wacht gezet en vele malen doorgeschakeld. Niemand die wat weet of doen kan/mag. We zouden teruggebeld worden.
-Vrijdagavond nog steeds via Twitter contact met @KPNwebcare die maken een melding voor maandag een monteur te sturen. Antwoord gegeven dat wij 7 dagen open zijn dus maandag is te laat.
Medewerker stelt voor om het telefoonnummer door te schakelen naar ons mobiel nummer. Graag! dus nummer door gegeven.
- vrijdag 22;30u nog steeds niet terug gebeld en nummer niet doorgeschakeld.

Zaterdag 13 december
- zaterdag 04:15u wakker even bellen en situatie onveranderd "dit nummer is niet in gebruik"
- Zaterdag 08:55u even testen. Het blijkt dat wij wel gewoon kunnen bellen maar we kunnen nog steeds niet gebeld worden.
- Zaterdag 09;00u KPN gebeld en een antwoord gekregen dat we woensdag of donderdag een monteur zouden kunnen verwachten. Op de vraag of er een doorschakeling kan plaats vinden naar mobiel totaal geen medewerking. Ook niet na uitleg dierenkliniek spoed urgent zieke dieren.
- 10:09u we doen weer een poging om KPN te bellen voor een oplossing.
- Sta nog in de wacht maar de dierenarts belt mij mobiel dat hij een ontzettend aardige dame bij KPN heeft gesproken en die gaat ervoor zorgen dat er een monteur vandaag komt. Voor alle zekerheid blijf ik in de wacht staan om alles nog eens te bevestigd te krijgen (het blijft natuurlijk KPN en hebben onze lessen geleerd).
- 10:51u nog steeds aan de telefoon, weer in de wacht gezet.
- 10:57u eindelijk wat meer duidelijkheid. Bij KPN staat alles goed het blijkt dat het modem die gisteren geplaatst is niet goed werkt. Er staat in de planning een monteur om 14:00u vanmiddag met notitie nieuw modem plaatsen.
- 15.07u geen monteur we gaan weer bellen
- 15:15u krijgen een meneer aan de telefoon die dezelfde vragen stelt als de al gesproken medewerkers (meer dan 5) de afgelopen 21 uur. Hang nu in de wacht.
- 15:25u krijg het volgende antwoord: er is geen monteur naar u toe en dat gaat op zijn vroegst 18 december worden. Wel een e-mail adres gekregen om de klacht op papier te zetten en door te mailen. Meneer gaat een doorschakeling regelen naar ons mobiele nummer.
- 15:39u doorschakeling is er nog niet
- 15:45u we bellen: doorschakeling is beloofd maar nog steeds niet in werking
- 16:00u we worden teruggebeld. Doorschakeling is niet mogelijk vanuit KPN. We moeten wachten tot de monteur er donderdag is. Het kan niet geregeld worden dat er een monteur maandagmorgen komt. Meneer aan de telefoon weet het ook niet meer voor ons.
16:15 reactie van #KPN via twitter ze gaan een doorschakeling proberen te regelen.
20:00u KPN via twitter: ze gaan proberen de monteur te vervroegen
21:42u nog steeds geen doorschakeling.

Zondag 14 december
KPN via twittter: De daarvoor benodigde afdeling is vandaag niet aanwezig, morgen zullen we contact met hen opnemen om te kijken naar 1/2 eerdere mogelijkheden! Je hoort dan meer van me. 2/2
Als dat lampje voice niet brandt betekent het niet dat het een defect modem is, het kan ook zijn dat de telefoniegegevens 1/2 niet goed worden ingeladen. Zoals gezegd proberen we morgen de monteur te vervroegen! 2/2

Maandag 15 december
08:30u wijzelf KPN gebeld er wordt ons beloofd dat we voor 13:00uur vanmiddag terug gebeld worden om een afspraak met een monteur te maken.
13:00u nog niet terug gebeld
13:01u zelf weer bellen. Na meer dan 10 minuten in de wacht wordt er exact de zelfde vragen gesteld en dezelfde antwoorden gegeven. Er wordt naar diverse afdelingen verwezen en beloofd dat we terug gebeld worden.
14:30u we gaan weer bellen
14:45u we worden door een collega dierenarts gebeld via ons vaste nummer 072 533933 en de mobiel van Edith gaat af. Na controle assistentes blijkt dat er "opeens" een doorschakeling via KPN is geregeld. Dit is het hele weekend niet gelukt was onmogelijk werd medegedeeld.
14:51u Wederom KPN aan de telefoon worden verwezen naar de afdeling levering om een monteur.
14:54u We hangen in de wacht. We moeten een andere afdeling bellen *zucht* dit accepteert de dierenarts niet. Nogmaals uitleg wat de noodzaak is van een dierenarts dat deze bereikbaar is.
15:05u Iphone van Edith scherm is stuk gegaan omdat deze telefoon nu als werktelefoon wordt gebruikt. En werktelefoons vallen wel eens  :-[
16:10u nog steeds niet bekend wanneer er een monteur komt
16:22u wij bellen naar KPN hoe het zit met ons contract. Daar willen we vanaf na bovenstaande.
16:27 mevr kan niets vinden we zijn wederom in de wacht gezet.
16:31u mevr weet te vertellen dat dit contract loopt vanaf 9 juni 2014 en loopt tot 6 juni 2016. Dat kan helemaal niet want het contract is pas afgelopen vrijdag actief. Het vorige contract wat op het oude adres stond is fout gegaan bij KPN na de verhuizing nieuw adres. Advies KPN was nieuw contract op nieuw adres. We zijn 3 augustus verhuist. We worden weer in de wacht gezet.
16:45u antwoord datum contract eind november 2014 nu willen we graag weten wanneer we een monteur kunnen verwachten. Weer in de wacht.
17:04u het blijkt dat werknemers van KPN ook in wacht worden gezet. We worden doorverbonden.
17:08u Er is een afspraak gemaakt dat morgenochtend tussen 10:00u-12:00u een monteur komt. Ik heb aangegeven met modem omdat twee andere collega's hebben verteld dat het aan het modem ligt. Volgens deze meneer ligt het niet aan het modem en weten ze nu wat het probleem is. Afgelopen vrijdag heeft de monteur ons verkeerd aangesloten.
- wordt vervolgt....

De doorschakeling staat op mijn mobiele telefoon. Ik hoop op een rustige nacht. Daarbij als mijn mobje afgaat dan moet ik heel voorzichtig aaien want ik heb zo een sneetje van het glas wat stuk is. Vanmiddag ging ik ontsmetten met Sterillium en AUW dat deed zeer op mijn vingers  :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#3040602
Pffffff. Nou, ALS die monteur nog komt dan zou ik, vóór dat hij na gedane arbeid weer vertrekt, eerst dubbel checken of alles werkt  ::)
En misschien kan je een schadevergoeding eisen voor de uren dat jullie niet bereikbaar waren.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3040727
Alle crisis!!!! Dat is werkelijk niet normaal zeg  >:(. Ik hoop dat ze dit alles tot een goed einde weten te brengen. Even een praktische oplossing: heb je geen simlock-vrije telefoon tot je beschikking om zolang jouw sim-kaart in te plaatsen? Er zijn vaak genoeg mensen die nog een 'oude' mobiel hebben liggen.
Gebruikersavatar
Door MarkK
#3040867
Als ze je wat willen verkopen is het anders wel binnen 15 minuten geregeld :biggrin2: ken de problemen met telecom aanbieders maar al te goed, echt een drama in de meeste gevallen maar dit is wel extreem. Succes in ieder geval met de verdere afronding! :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3040880
Oh vreselijk, wat een ellende. En het ergste is dat je 100 keer hetzelfde verhaal moet vertellen. En dan gaat het nog fout. Succes met KPN
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3040969
Hmm.... klinkt niet echt als een verrassing. En dat de een wat anders zegt dan de ander, is ook niet geheel onbekend.

Sterkte met de verdere afwerking!
Door Ruisje
#3040983
Google KPN en je broek zakt direct naar je enkels... En zo zijn er nog een paar waarvan ik blij ben dat ik niet (meer) in hun klantenbestand sta. ;)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3041078
Ruisje schreef: Google KPN en je broek zakt direct naar je enkels... En zo zijn er nog een paar waarvan ik blij ben dat ik niet (meer) in hun klantenbestand sta. ;)
Sowieso moet je van dat soort telecomreuzen proberen weg te blijven, alleen kom je er vaak niet omheen...
Gebruikersavatar
Door winni
#3041100
Ik ben een paar maanden geleden verhuisd....breek me de bek niet open. Ik wil niet meer aan de ellende met kpn terug denken...
Ik moet nog steeds iets recht zien te zetten maar moet eerst nog 'bijkomen'....
Door Fido
#3041140
De monteur is vandaag geweest. Of eigenlijk twee monteurs en het resultaat?...... het is nog niet goed  :-\

Dinsdag 16 december:
10:00u er is een monteur alleen is deze meneer voor particulieren aansluitingen en niet voor zakelijke.
11:15u monteur heeft heel veel aan de telefoon gehangen en kan niets voor ons doen. Hij heeft wel weten te regelen dat er een zakelijke monteur vanmiddag tussen 15:00u-17:00u komt. Op mijn vraag of de doorschakeling naar mobiel nummer nog werkt volgt een antwoord "nee de doorschakeling is ervan af". Gelijk opdracht gegeven om de doorschakeling weer te activeren.
13:30u we worden gebeld via de vaste telefoonlijn. Edith neemt verbaasd op en een meneer van KPN aan de lijn dat ze er mee bezig zijn. Bij testen 2e lijn blijkt het niet goed te werken. Meneer beloofd om het verder uit te zoeken. In ieder geval doet één telefoonlijn het.
15:00u er is een monteur
18:00u het is de monteur niet gelukt om beide lijnen te herstellen. Één telefoonlijn werkt maar de tweede niet. Ook is het niet mogelijk om de voice mail aan te krijgen of door te schakelen naar één van onze mobiele nummers. Morgenochtend om 08:00u is de monteur er weer.
- wordt vervolgt....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door