Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3040738
Gisterenavond heeft Danny een auto-ongeluk gehad...
is zelf naar huis gereden... zat op hem te wachten.... komt binnen en hij zag er niet uit...
helemaal in elkaar gedoken en alles deed zeer...
zitten praten met hem..water, paracetamollen... hij wilde niet naar het zh...
Naar boven gebracht en toen ie begon te 'klagen' over tintelingen in armen, handen en een gevoelloos been ..... richting zh.
daar kreeg ik op mn lazer dat we hem zelf hadden vervoerd... maar ja hij was ook zelf naar huis gereden..
iig werd ie op een bed gelegd.. nek kraag om en hoofd vastgemaakt...moest stil blijven liggen...aan de monitor, alle toeters en bellen
nek -rug en long foto s    daarna door de ct scan....bloedprikken..
zag er goddank goed uit... maar nog veel pijn en heeft 2 injecties morfine gekregen....
Hij moest blijven... ze wilde nog een x een long en nek foto....dus dat gedaan
naar het observatorium gebracht...
vanmorgen vroeg weer de hele riedel kwa foto s ed.... nog een hartfilmpje
Danny heeft een whiplash, zijn dmv de longfoto s erachter gekomen dat ie een vergroot hart heeft en een te lage bloeddruk...
hij is nu thuis... gekneusd en wel....voorlopig rustig aan doen, bij tintelingen en meer pijn direct terug...
zn auto zit in elkaar.... gelukkig heeft de andere bestuurder niks....
de schrik zit er bij ons goed in......hopelijk hebben we t voor dit jaar wel gehad met alle ellende....
Door Lil
#3040746
Waanzinnig schrikken!!!

Sterkte voor jullie allemaal  :-* :-* :-*

Kun je wat aan dat sportershart doen?
Door nikèdog2000
#3040747
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
wat zal jij geschrokken zijn
heel veel sterkte voor danny
ik hoop dat de pijn snel over is
maar ik ben bang dat dat nog wel een hele poos gaat duren 
jij ook heel veel sterkte ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3040749
nope daar kan je niks aan doen, nou ja in zovere...
een hart is een spier.. door het vele sporten is die spier 'harder' en groter geworden... zou ie minder gaan sporten dan word zn hart ook minder groot zeg maar...
Door Lil
#3040752
Me and my boys! schreef: nope daar kan je niks aan doen, nou ja in zovere...
een hart is een spier.. door het vele sporten is die spier 'harder' en groter geworden... zou ie minder gaan sporten dan word zn hart ook minder groot zeg maar...
hmmmm sport is zijn lust en zijn leven  :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3040754
yep, daar verdient ie zn centen mee....
op zich is er mee te leven hoor... alhoewel je wel steeds vaker over hartfalen hoort bij een sporthart :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3040756
Ow ow ow ow ow, wat een ellende allemaal. Wat zul je geschrokken zijn  :(  Beterschap voor Danny en sterkte voor jou  :-*
Door Lizzy
#3040762
Holysh*t :o :o :o :o. Allemachtig, ja, DIT is schrikken :-X
Ook niet fijn dat ze en passant een vergroot hart heeft....
Jeetje Ellen, wat een toestanden joh! Heel veel sterkte voor Danny en voor jou natuurlijk :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door