Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3040683
Met pijn in mijn hart ben ik opzoek naar een nieuw huisje voor Freud...

Afgelopen nacht was het weer raak, Doki timmerde zo hard op Freud in dat de plukken haar rondvlogen, Freud heeft nu ook een wondje op zijn neus  :(
Freud word in april 3, dit jaar een breedbloedbeeld laten prikken en daar waren geen afwijkingen, hij is FiV/FeLV negatief getest, eet vers maar zou net zo lief commercieel eten, kan met katten, honden, kinderen, en hij is bovenal zoooo ontzettend lief, een echte schootkat die je geen groter plezier kan doen dan een uurtje met hem op de bank liggen <3
Hij komt nu (noodgedwongen) buiten maar vind het alleen maar binnen of in een afgesloten tuin ook prima, hij is zindelijk, ik kan werkelijk niks negatiefs bedenken...

Het gaat tussen hem en Doki gewoon niet meer, Doki slaat hem met regelmaat finaal in elkaar en ik vind het nu te zielig worden, Freud verdient een plekje waar hij zonder stress door het huis kan lopen en dat heeft ie hier nu niet :(

Dus zoek je of weet je iemand die zoekt naar een herplaatser,denk dan even aan Freud, hij verdient het...

Afbeelding

Hij is echt heel sociaal, zal nooit zelf in de aanval gaan, vind honden in eerste instantie vaak eng maar als hij ze eenmaal kent vind ie het best...hij is echt zo leuk, en verdient gewoon een beter huisje dan hier....

Dus zoek je zelf of weet je iemand, laat het me alsjeblieft weten....

Bah  :'(
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op za 27 dec 2014, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3040685
Als ik niet allergisch was....  Ik hoop dat je een goed huisje zult vinden voor hem.  En dat je het voor hem zoekt zegt alleen maar dat je een goede vaas bent die het beste voor heeft met z'n diertjes
Door Martine-Tom
#3040686
Ik hoop het ook...oh vind het zo verschrikkelijk maar het is echt voor zijn bestwil...

Overigens komt ie compleet met vervoersmand, mandje, speeltjes en zijn eigen krabton...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3040690
Oooh Martine wat naar...  :(
Ik zou graag helpen maar kan het op dit moment echt niet.
Hopelijk vind je snel een fijn plekje voor hem  :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
#3040697
Ik kan je niet helpen aan een plekje voor hem maar wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Het is zo'n nare beslissing! Is een kattengedragstherapeut misschien nog een optie? (Als je daar niet al zelf aan hebt gedacht  ;)).
Door orinake
#3040701
Het is een hartverscheurende beslissing die je moet nemen.
Maar vaak is houden van ook loslaten jammer genoeg.
Ik zou je graag helpen, maar ik mag niet nu :'(
Door Martine-Tom
#3040705
[quote="DJ en Doerak"]
Ik kan je niet helpen aan een plekje voor hem maar wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Het is zo'n nare beslissing! Is een kattengedragstherapeut misschien nog een optie? (Als je daar niet al zelf aan hebt gedacht  ;)).
[/quote]Ja ook daar al contact mee gehad, diverse adviezen gehad, allemaal opgevolgd maar niks mag baten....

Het probleem zit hem echt in Doki, die heeft  naast zijn mega lieve en aanhankelijke kant ook een schaduwkant en hoe daarmee om te gaan zodat ie in elk geval Freud en Tom met rust laat....dat is me tot op heden niet gelukt. Tom laat ie nu wel wat meer met rust maar Freud is meer en meer het haasje  :'(
Door sella
#3040713
Als er geen diepriool werkzaamheden tot en met maart zouden zijn hier, dan had hij met liefde hier gemogen.
Door Martine-Tom
#3040714
[quote="sella"]
Als er geen diepriool werkzaamheden tot en met maart zouden zijn hier, dan had hij met liefde hier gemogen.
[/quote]Wat lief  :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
#3040717
[quote="Martine-Tom"]
Ja ook daar al contact mee gehad, diverse adviezen gehad, allemaal opgevolgd maar niks mag baten....

Het probleem zit hem echt in Doki, die heeft  naast zijn mega lieve en aanhankelijke kant ook een schaduwkant en hoe daarmee om te gaan zodat ie in elk geval Freud en Tom met rust laat....dat is me tot op heden niet gelukt. Tom laat ie nu wel wat meer met rust maar Freud is meer en meer het haasje  :'(
[/quote]

:-\ Ontzettend vervelend zulke dingen. Zacht uitgedrukt :-X. Balen dat het niet geholpen heeft!
Door eelke
#3040720
[quote="Martine-Tom"]
Ja ook daar al contact mee gehad, diverse adviezen gehad, allemaal opgevolgd maar niks mag baten....

Het probleem zit hem echt in Doki, die heeft  naast zijn mega lieve en aanhankelijke kant ook een schaduwkant en hoe daarmee om te gaan zodat ie in elk geval Freud en Tom met rust laat....dat is me tot op heden niet gelukt. Tom laat ie nu wel wat meer met rust maar Freud is meer en meer het haasje  :'(
[/quote]

Maar ben je dan niet bang dat Tom straks weer de sjaak zal zijn? Straks herplaats je Freud met veel tegenzin en zeer, en is het probleem nog niet opgelost...
Door Lil
#3040743
Martine als je twijfelt: hij kan 2 weken komen logeren. Definitief komt er geen huisdier bij, maar logeren kan wel aangezien ik na deze week 2 weken vrij heb.


Sterkte!  :-*
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3040761
Weet je ook zeker dat Doki geen pijn heeft? Scooby hier wat pijnstilling gegeven en hij liet Mickey meteen veel meer met rust. Toen foto's gemaakt en bleek dat de heupkoppen niet goed gegroeid zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door