Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3041633
Hmmm voor mij voegt het 's winters minder dan 's zomers. We doen wel nog steeds vaak een smoothie 's morgens en een salade tussen de middag maar de sapmachine staat al weer even aan de kant....
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3041820
Voor het eerst dat ik hierover hoor... Klinkt interessant. Vooral omdat ik eerder eens iets heb gehad, waardoor ik me veel beter voelde etc.
Maar dan volgt de vraag: juicer? wat is een goede? Ik heb een niet al te groot budget en weet niet of het gaat bevallen  :-\
En het soep-programma is in de winter natuurlijk helemaal handig!
Door El_Kato
#3042217
Een soepje tussen de middag is ook wel een leuke en lekkere afwisseling... ga eens aan vl vragen of dit voor hem ook voegt  :)

Een sapcentrifuge kun je via MP als voor hele redelijke bedragen kopen. Als het je dan bevalt kun je altijd nog kiezen voor een dure slowjuicer. Bv een Philips HR
Deze bv hoewel die wel heel goedkoop is.....
http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... ousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr

Kijk wel even naar het vermogen daar zit nog wel eens wat verschil in ook in wat ze bij MP aanbieden voor de verschillende prijzen.
Door hannabelgje
#3051820
Zo morgen gaan we weer van start. De boodschappen voor de eerste drue dagen heb uk binnen. Vandaag alvast de eerste twee soepen maken en de sapjes voor morgen mee naar het werk te nemen. Ik heb er weer veel zin in!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3052059
Ik doe mee, wil ook morgen beginnen maar moet wel de boodschappen nog doen, dus morgenochtend even honger lijden tot ik de boodschappen heb. Ik ga 5 dagen doen.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3052644
Poeh, voor 75 euro boodschappen gehaald. Dan heb ik alles voor 5 dagen en alles biologisch. Is wel een boel.
En al juicend bedenk ik ineens dat ik er meer sap uithaal dan met een sapcentrifuge, dus ik maak snel te veel. Dat was ik vergeten. Vandaag braaf gesapt :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door