Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3040426
:biggrin2:
Afbeelding

Afgelopen zaterdag was de kerst clubmatch van de Duitse Herder. Tay moest nog een een clubmatch lopen om een kwalificatie te halen voor de aankeuring, dus hebben we hem ingeschreven en zijn we naar ringtraining gegaan. En niet voor niks, hij heeft een ZG gehaald! Het hoogste wat hij kan halen in zijn leeftijdsklasse! Hij liep wel als laatste, maar dat wisten we van te voren. Met een werklijn loop je nu eenmaal achteraan. Er liep nog een werklijn voor hem, maar die was al veel meer af. Tay is echt nog een jonge hond om te zien. Enige nadeel was dat er nog een hond op hem klapte tijdens het in stand zetten, gelukkig lette vriend goed op (die bracht hem voor) en kon hem zo wegtrekken voordat er iets gebeurde, maar Tay heeft de rest van de tijd nogal gedrukt gelopen, oortjes helemaal plat. Maar hij heeft het toch maar geflikt!

HD/ED uitslagen - Check!
UV examen - Check!
Clubmatch, minimaal een G - Check!

Nu op naar 2015 naar ons VZH en IPO 1examen en dan naar de aankeuring!
#3040662
Dank jullie wel!
Ramses1 schreef: Wat super! Knappe Tay. Gefeliciteerd!
Heb je ook foto´s van die dag?
Nee...  :'( Was in een binnenbak van een manege en ik was mijn toestel vergeten. Telefoon trekt dat niet zonder te flitsen. Ik hoopte stiekem dat er wel iemand anders was die foto's zou maken, maar heb niemand gezien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door