Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3038010
http://www.teltv.com/slim-jeggings.html ... oC33fw_wcB

En niet teruggestuurd. Ze zitten echt lekker. Geen spijt wat dat betreft. Normaal ben ik echt niet van dat soort aanbiedingen, maar ik wilde het gewoon proberen. Voor vriesweer zijn ze te koud aan de bips hoor. Maar ik klaag niet, want het vriest niet. Maar die "verstelbare band is gel*l, want die is niet verstelbaar.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3040361
judith1967 schreef: Lijken ze in het echt ook op een spijkerbroek?

Ja, een hele strakke. Maar wel het idee van een legging.
eelke schreef: Ben ook wel benieuwd! Doe je er vrijdag een aan?

Is goed, geen probleem.

Ze zitten echt lekker. Ik heb er nog 1 bestelt via MP. Uiteraard eerst 1 om te kijken of ik niet belazerd wordt.
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... ousPage=lr

Hopelijk krijg ik die morgen binnen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3040380
K&D schreef: Hoe hoog is de taille? ik heb de pest aan afzakkers.
Precies ook mijn idee (ellende). Hij moet bijna het bh-bandje raken, dan is het goed en dan ook strak, goed strak zitten.
Door K&D
#3040383
Pauline schreef: Precies ook mijn idee (ellende). Hij moet bijna het bh-bandje raken, dan is het goed en dan ook strak, goed strak zitten.
Ja, zodat je van boven via je decolleté de boord kunt optrekken zeg maar.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3040414
Nou dames, dan zijn ze prima geschikt voor jullie. De band zit echt hoog en ze zijn nog niet afgezakt. Ik heb in de meeste leggings een veter geregen tegen het afzakken. Deze zijn nog niet afgezakt, echt niet. Ik ben er echt blij mee.
Door judith1967
#3040417
K&D schreef: Ja, zodat je van boven via je decolleté de boord kunt optrekken zeg maar.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ja zoiets zoek ik ook  :D :D :D :D :D

al die lage modellen,daar bulpt mijn buik constant over,en die zitten dan niet lekker :-[ :-[
Door judith1967
#3040419
*Lia* schreef:
Ja, een hele strakke. Maar wel het idee van een legging.


Is goed, geen probleem.

Ze zitten echt lekker. Ik heb er nog 1 bestelt via MP. Uiteraard eerst 1 om te kijken of ik niet belazerd wordt.
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... ousPage=lr

Hopelijk krijg ik die morgen binnen.
Zullen wel niet dezelfde zijn,gok ik?Vind de foto niet echt erg duidelijk :-[
Prijs is wel aantrekkelijker dan ineens 50 euries te moeten betalen,ook al krijg je er 3 voor.

Zou je een foto willen maken van allebei?
Door judith1967
#3040420
*Lia* schreef: Nou dames, dan zijn ze prima geschikt voor jullie. De band zit echt hoog en ze zijn nog niet afgezakt. Ik heb in de meeste leggings een veter geregen tegen het afzakken. Deze zijn nog niet afgezakt, echt niet. Ik ben er echt blij mee.
Oke das positief!!!
En de maat,heb je gewoon je eigen maat besteld?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3040421
K&D schreef: Ja, zodat je van boven via je decolleté de boord kunt optrekken zeg maar.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Hééééé dat is intimate information!! ;D
Maar wel handig hoor. ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3040444
judith1967 schreef: Oke das positief!!!
En de maat,heb je gewoon je eigen maat besteld?

S/M durfde ik niet aan, dus L/XL besteld. Ze vallen niet overdreven groot uit, en passen echt goed. Wel moest ik ze een 5 cm korter maken, maar dat was een fluitje van een cent.
Door K&D
#3040479
Pauline schreef: Hééééé dat is intimate information!! ;D
Maar wel handig hoor. ;)
Klopt. Er zijn maar een paar mensen, buiten half Zenderen natuurlijk,  die dit weten... ;D ;D ;D

Ik ben benieuwd Lia, of die van MP ook goed zit. Ik draag ze graag onder een tuniek.



(met regenlaarzen en een paar pantykousjes... :P :D )
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3040508
K&D schreef: Klopt. Er zijn maar een paar mensen, buiten half Zenderen natuurlijk,  die dit weten... ;D ;D ;D

Ik ben benieuwd Lia, of die van MP ook goed zit. Ik draag ze graag onder een tuniek.



(met regenlaarzen en een paar pantykousjes... :P :D )

Hahaha, moet kunnen toch? Ik ben ook heel nieuwsgierig. Ik lig morgen achter de brievenbus en dan maar hopen dat er iets doorheen komt vallen. Ik zal foto's maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door