Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door amber2
#303824
Wie weet de prijzen per kg van duck wanneer je in belgie 10 grootverbruikersverpakkingen koopt (=160 kg)? We komen namelijk regelmatig in Belgie en ik begreep dat dit nogal scheelt... Het gaat me vooral om de Duck uitmuntend en de lam&rijst.
Door amber2
#304038
Ja, heb ik ook al gedaan, maar de vorige keer duurde het een tijdje voor ik een antwoord kreeg op mijn vraag. Dus ik dacht, misschien weet iemand hier het...! ;)
Door java
#304177
Ik haal duck bij Kardinaal--Victoriestraat 32--Belgie
tel: 0032-14-411153
Ongeacht de hoeveelheid : 16 kilo voor € 32,00 lam/rijst
en € 30,00 voor duck compleet/uitmuntend 16 kilo

groetjes Will
Door amber2
#304427
Ik heb vandaag al bericht terug gehad! 1,72 p/kg uitmuntend bij 160 kg. Maar waar is dat adres waar jij het haalt Will? Is dat de plaatsnaam, Kardinaal...?
Door veronique
#304488
Hallo, ook wij betalen 1,72euro/kgr. duck.
Als je op de site van duck kijkt bij verdeelpunten in Belgie, dan krijg je een hele lijst.
Ikzelf koop het via een kennis die voor zijn grote honden in 't groot koopt. Ik weet dus ook niet waar hij het haalt.
Door amber2
#305107
Okay, dank jullie wel; ik zal eens kijken wat voor ons een handig verkooppunt is. Maar ze bezorgen zulke grote hoeveelheden natuurlijk ook aan huis, dus misschien dat we dat ook net zo goed kunnen doen (we hebben een huisje in Belgie nml.), en dan natuurlijk wel snel weer terug naar Nederland rijden (is toch gauw zo'n 3 a 4 uur...) voordat het helemaal ontdooid is!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door