Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#3039908
Ot eet de komende tijd even kvv, wegens drukte. Er is welgeteld 1 dierenwinkel die Tinlo verkoopt (en 1 andere die kuikentjes per kilo voor de hoofdprijs aanbiedt). Ik moest wat dingen van Henk hebben en bestelde daarom ook 2 rollen mee. De ene rol, beefmix voor de kat, had ik vanavond aangesneden.
Het rook een beetje aan de sterke kant; sterker dan kip van Tinlo. Een beetje organerig zeg maar. Maar niet rot.

Dat Otje een truttige eter is, wisten we al langer. Maar van de worst van Henk wilde ze niet eens een klein hapje om te proeven nemen tot nu toe. Morgen krijgt ze gewoon weer hetzelfde bakje.


Wie heeft nog meer deze ervaring met kvv van Degomeat?
Gebruikersavatar
Door Viking
#3039965
Ik had de beefmix ook mee laten komen  met mijn bestelling, maar weer teruggegeven omdat de verpakkingen stuk waren. In ruil heb ik toen meer haas en konijn afgenomen, die eten ze hier goed. Maar normaliter vinden ze de beefmix hier wel lekker hoor. Ik heb zelf meer moeite met de kangaroe, daar zitten redelijk grote ondefinieerbare blauwe stukken in, echt aquamarijn blauw, waarvan ik niet weet wat het is.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3040007
Ja ik heb er twee worsten van gehad en de beide poezen smulden er van. Terwijl het toch wel lastige eters zijn en lang niet alles lusten.
Door Martine-Tom
#3040104
koekje schreef: Ot eet de komende tijd even kvv, wegens drukte. Er is welgeteld 1 dierenwinkel die Tinlo verkoopt (en 1 andere die kuikentjes per kilo voor de hoofdprijs aanbiedt). Ik moest wat dingen van Henk hebben en bestelde daarom ook 2 rollen mee. De ene rol, beefmix voor de kat, had ik vanavond aangesneden.
Het rook een beetje aan de sterke kant; sterker dan kip van Tinlo. Een beetje organerig zeg maar. Maar niet rot.

Dat Otje een truttige eter is, wisten we al langer. Maar van de worst van Henk wilde ze niet eens een klein hapje om te proeven nemen tot nu toe. Morgen krijgt ze gewoon weer hetzelfde bakje.


Wie heeft nog meer deze ervaring met kvv van Degomeat?
Ik voer het hier al tijden, en in mijn ervaring stinkt het zeker niet, het ruikt zoals smuldier denk ik, een gewone vleeslucht :)
hier zijn ze er in elk geval zo gek op dat ik er alles in kan verstoppen wat ze eigenlijk niet lusten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3040147
tessa schreef: Mijn man heet ook henk en ik kreeg vreemde associaties bij de titel :biggrin2:
;D

Hier heb ik ook beefmix er tussen liggen en moet zeggen dat ik die naar rosbief vind ruiken en dus gewoon naar rundvlees ;)
Wordt dus ook gewoon met smaak opgegeten door Dinky (in tegenstelling tot de eerste keer dat ze lam en geit kreeg van degomeat, die gingen de eerste keer met lange tanden en daarna werden ze gewoon opgegeten).
Gebruikersavatar
Door koekje
#3040194
Fijn dat de ervaringen heel goed zijn. Ot had haar bakje toch uiteindelijk zelf helemaal leeggegeten. Ik denk dat het het idee van iets nieuws was  :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door