Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3039874
Iemand die er nog iets van snapt na de laatste paar updates?
Ik in elk geval niet.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3039882
Het werkt niet veel anders na de laatste updates voor zover ik weet. Welke onbegrijpelijke problemen loop je tegenaan?
Door Laura2004
#3039887
Gebeurt dat updaten automatisch?  Want ik heb nergens last van, werkt hetzelfde als altijd.
Door hannabelgje
#3039894
Ik kan niet meer bladeren. Ik zie niet meer alle berichten en vind het bijzonder irritant.
Gebruikersavatar
Door Mieke-Navajo
#3039906
Zijn een paar tabbladen bijgekomen geloof ik en op de eerste tab (huisje) zie je alle nieuwtjes en feiten van alle fora's waar je aangemeld bent via tapatalk, tweede tab is een vergrootglas en daarin kan je zoeken en derde, dat is een poppetje dat is je persoonlijke pagina, daarin kan je als je naar beneden scrollt ook je fora zien waar je bent aangemeld..
Door Ruisje
#3039914
Dit is nog steeds de update van november. Niks nieuws. Ik zit hier wel te wachten op een update waarin de fout in de pm's is opgelost. ;)
Door eelke
#3039969
Bij mij staat ie helemaal onderaan bij deelgenomen, ongelezen, berichten, tijdlijn etc.'

Heb m vd week geupdate, en volgens mij zag ik jouw slechte recensie erbij staan ;)
Door hannabelgje
#3039976
Als ik op het menu sta dan heb ik van boven naar onder actions, mark as read. Dan barfplaats, start, notificaties, berichten, zoeken, instellingen, uitloggen.
Dat zijn alle keuzes. geen bladeren dus.
Dan heb ik nog de icoontjes met het pijltje naar boven, het klokje, soort van wifi op z'n kant, een ster en een @
Dat is alles wat ik heb.
Door hannabelgje
#3040096
Sigbrid schreef: Als je tapatalk bedoeld , ik kan nu ook niks meer normaal vinden .
Blij dat ik niet de enige ben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door