Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3039666
Wie gaat ze wel sturen en wie niet??

Ik heb ze verleden jaar door tijdgebrek ( en geen zin)niet gestuurd en beviel prima , dit jaar dus ook weer niet..

Ik zie de personen toch al met kerst en voor de rest via mail of FB of hier op BP.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3039672
Ik maak een digitale kaart, en die komt dan op fora, FB ed, maar per post doe ik eigenlijk niet meer aan ..... En ook hier bevalt dat prima

Oh, moet ik niet liegen, paps en mams krijgen wel altijd een kaart er post omdat ik weet dat die daar erg gelukkig van worden  ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3039674
Een aantal familieleden krijgen een kaart per post. De rest weet dat we ze het beste wensen  ;)
Door Borke
#3039680
Ik vind kaarten krijgen stiekem toch wel erg leuk en wil ook in ieder geval kaarten sturen naar een aantal mensen.
Ik vind het wel iets moois hebben om daar echt even voor te gaan zitten, toch even die moeite te nemen voor mensen.
De wereld wordt steeds onpersoonlijker - iets is al gauw teveel moeite  :(

En aan de andere kant... ik vind het ook wl een beetje een corvee om het te doen  8)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3039681
Ik koop ze elk jaar, schrijf ze soms zelfs met adres en alles er op.. maar ik verstuur ze nooit  :2funny:
Behalve de buren.. we kregen diverse kaartjes dus toen heb ik ook maar wat door de brievenbus gemikt.

Tis mij teveel werk. Eerst kijken wie je stuurt, dan kaartjes kopen (das wel leuk  :biggrin2:), adres opzoeken, schrijven, postzegels kopen, naar brievenbus lopen. Wat een gedoe in de al veels te drukke maand  :help:  ;D
Door Lil
#3039706
Nee, ik wil aan het milieu denken. Geld gespaard daarmee en dat gaat naar goede doel.
Door K&D
#3039712
Ik stuur ze altijd digitaal, behalve de ouwelui en de buren. Die krijgen een papieren kaartje van ons, en wij van hen. 
Door Mowgli
#3039716
Ik vind het wel leuk, maar voor mij is het gewoon te duur. Hier in Duitsland hebben ze geen speciale tarieven in de maand december. Bijna al mijn kaarten moeten richting Nederland, en een kaart in een envelop kost al snel Euro 1,50 omdat deze meestal zwaarder dan 20 gram zijn. Ook de kerstkaarten zelf zijn hier erg duur, dus nee, ik doe daar al heel lang niet meer aan.
Door Jantina
#3039727
Angelique schreef: Geheel tegen mijn traditie in, sla ik dit jaar even over.  :)
Hier idem. Weet niet, geen zin in. Ik heb er ook nog niet 1 gehad trouwens...
Door Nadia
#3039734
Nee. 3 jaar geleden aangekondigd dat het geld van de kerstkaarten gedoneerd zal worden aan een goed doel.
2 jaar op rij voer naar het dierenasiel gebracht. Nu is deze gesloten. Dus ik ga of naar een ander asiel of kies een heel ander doel.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3039739
Ik vind het fijn om te krijgen dus stuur ze ook.
Wel let ik op van wie wij kaartje (terug)krijgen ;-)
Gebruikersavatar
Door nova
#3039751
Ja, ik stuur  kaarten, tenminste aan de mensen van wie ik ook een kaart per post krijg.
Ik koop nooit dure kaarten, en wat ik zelf kan bezorgen, doe ik ook zelf.

Ben een geduchte concurrent van  de post  ;D
Door Lil
#3039767
Nadia schreef: Nee. 3 jaar geleden aangekondigd dat het geld van de kerstkaarten gedoneerd zal worden aan een goed doel.
2 jaar op rij voer naar het dierenasiel gebracht. Nu is deze gesloten. Dus ik ga of naar een ander asiel of kies een heel ander doel.
asiel is verhuisd inderdaad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door