Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3039491
Anne in Duitsland schreef: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: *voert acute huurverhoging in à 2 kisten Roodkapje*
Nouhou  :(
Ik zei toch niks  ::)
-Saskia- schreef: :D Mariah. By far. Ook de 6.000.000ste keer wordt ik er wéér blij van.
Die staat op 2 bij mij!  :D
Door Ruisje
#3039573
Leuk!
Er zitten mooie Kerstplaten tussen, jammer dat ik niet alle youtube-filmpjes kan laden. Beetje favoriet, bij mij ook is 'The Little Drummer Boy'. In de jaren '50 werd 'The Carol of the Drum' voor het eerst op plaat gezet: The Trapp Family Singers met 'The Little Drummer Boy'


En speciaal voor Annemarie de versie van Nana Mouskouri:

Anne in Duitsland schreef: Op het gevaar af met pek en veren van bp verbannen te worden: Christmas with Nana Mouskouri...  :-[ Nou barst mijn collectie ook niet van de kerstplaten, maar zodra ik die cd opzet, is het kerst voor mij. Nostalgisch tripje.

Goed, laat maar komen, die LOL-smileys. ::) :biggrin2:
:biggrin2: ;)
Door Ruisje
#3039575
Mieke L. schreef: Ja prachtige stem heeft ze! Ik had vroeger wel een lp van haar en ben ook nog naar een concert van haar in Carre geweest maar ben haar eigenlijk uit het oog verloren!
Daar was ik ook! :)
En nog een aantal concerten van haar bezocht. Ze bestaat nog steeds ;) en komt in februari 2015 in Zoetermeer.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3039637
Anne in Duitsland schreef: Op het gevaar af met pek en veren van bp verbannen te worden: Christmas with Nana Mouskouri...  :-[ Nou barst mijn collectie ook niet van de kerstplaten, maar zodra ik die cd opzet, is het kerst voor mij. Nostalgisch tripje.

Goed, laat maar komen, die LOL-smileys. ::) :biggrin2:
Och, ik ben opgevoed met Kerst met Mahalia Jackson. Vind het (nu weer, heeft even geduurd) waanzinnig mooi en staat garant voor een trip down een dierbare memory lane.  ;)

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3039639
Ruisje schreef: Daar was ik ook! :)
En nog een aantal concerten van haar bezocht. Ze bestaat nog steeds ;) en komt in februari 2015 in Zoetermeer.
Nah wat leuk!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door