Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039042
:'(

Mijn Rafke konijntje vanmiddag in spoed naar de DA gebracht.
Hij wilde vanmorgen niet eten, of toch niet als ik erop stond te kijken. Maar dat doet hij wel meer, want hij houdt niet zo van mijn gezelschap en soms wil hij niet eten als ik erbij ben.
Ik was er toch niet echt gerust op, vond dat hij er maar stilletjes bij zat en heb hem dus even apart gezet met wat eten om te kijken of hij iets at. 
Een uurtje later was het echter al duidelijk dat er wel degelijk iets mis was, want plots zwol hij helemaal op.

Gasaanval, zoveel was me duidelijk. Maar zo snel kwam dat gas erbij dat het mijn petje wel goed te boven ging, en dus met spoed naar de DA...
Ik was al blij dat ik hem daar nog levend gekregen heb, want ik was daar al niet meer zo zeker van onderweg.

Hij zag er echt niet goed, maar hij heeft alle medicatie gehad en wordt in het oog gehouden.  Hij had ook ondertemperatuur en erg veel pijn.  De eerste uren zouden kritiek zijn.  :-\
Ik heb nog steeds geen nieuws gehad (ondertussen 3 uur geleden), dus geen nieuws is goed nieuws. Maar oh, wat ben ik bang...  :-\

Rafke is het eerste rammetje dat ik uit de opvang gehaald heb, het rammetje uit mijn eerste koppeltje.  Het was liefde op het eerste gezicht, gewoon van op foto op de site.  En ik heb er geen moment spijt van gehad.  Hij was doodsbang toen hij bij mij kwam en nu nog steeds blijft hij het liefst een beetje uit mijn buurt, maar hij heeft mij al zo hard doen lachen en me zo blij gemaakt met de vooruitgang die hij maakte. 
Hij is nu 5-6 jaar, maar ik had altijd gedacht dat hij minstens 10 zou worden.  Hij was zo'n rotskonijntje die nooit wat mankeerde en waar de anderen altijd op konden bouwen. Hij houdt mijn groepje bij elkaar...
Ik kan het idee niet verdragen dat het hier misschien zou stoppen...  :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039081
Bedankt allemaal.

Ben net de anderen gaan groenten geven.
Daar zag ik toch wat tegenop, maar het viel al bij al nog mee.

Pfff, ik ben echt niet veel waard voor het moment.

2 uur geleden belde mijn zus mij, maar ik dacht natuurlijk eerst dat het de DA was, dus meteen van mijn melk. 
Het is wel goed dat ze nog altijd niet gebeld heeft, maar man, wat vreet dat aan me!

Dit is mijn lieve ventje:

Afbeelding

Afbeelding


Hij is dus absoluut niet gesteld op aaitjes of dichtbij komen, maar hij toen een paar maand bij ons woonde maakte hij me zo blij door zo guitig te kijken. Volgens mij kan hij echt lachen.  Het is zo'n vrolijk klein konijntje.
En met veel geduld, wilde hij ook wel eens wat lekkers uit je handen aannemen.  Al heeft dat wel een jaar geduurd,en het goede voorbeeld van zijn vriendjes...  :)
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op za 13 dec 2014, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3039092
Ik ga ook zeker duimen voor Rafke , zet hem op hoor  :-*
Wetende dat jouw baasje zoveel om haar dieren geeft , ze kan je nog niet missen
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039137
Ik heb nog steeds niets gehoord.
Ik veronderstel dat dat een goed iets is....
Hoe langer het duurt voordat ze belt om te zeggen dat hij overleden is, hoe meer kans dat hij erdoor komt.  :angel2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door