Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3039110
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben er heul blij mee  8) 
Moet wel nog 14 dagen (ongeveer) wachten tot ik hem kan gaan halen... Moeilijk moeilijk..
Door sella
#3039113
Kekke stoeltjes! Mooi karretje! Zal Dwayne zich vast heel prettig in voelen als hij door mamma of pappa ergens heen wordt gereden.
Door Nadia
#3039114
Ja leuk he :) Ik was aan het twijfelen tussen dees en een blauwe. Die blauwe had zwart/blauwe bekleding. Ook heel gaaf. Maar deze heeft stoelverwarming. Dat vind mijn kontje wel fijn  :biggrin2:

Pittig is hij best ja. Dit is de 'sport' uitvoering. Maar een 1.1 echter weegt hij geen drol (fijn, want de corsa was voor zijn grote erg zwaar). dus hij wilt wel vooruit ja :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039125
Lap, nu verwachte ik een peuter op een schattig klein plastieken stapauto'tje...  ::)
Valt toch lichtjes tegen moet ik eerlijk zeggen...  :-\

Maar zeker ook een dikke proficiat met deze aanwinst.  ;)
14 dagen, is echt wel heel lang als je moet wachten.  :biggrin2:
Door Nadia
#3039151
pearlsofpassion schreef: Lap, nu verwachte ik een peuter op een schattig klein plastieken stapauto'tje...  ::)
Valt toch lichtjes tegen moet ik eerlijk zeggen...  :-\

Maar zeker ook een dikke proficiat met deze aanwinst.  ;)
14 dagen, is echt wel heel lang als je moet wachten.  :biggrin2:
;D nu valt Dwayne nog niet onder de categorie peuter. Maar ik kan best een foto van baby op een plastic stap autootje bezorgen. :D
Door Nadia
#3039152
sella schreef: Kekke stoeltjes! Mooi karretje! Zal Dwayne zich vast heel prettig in voelen als hij door mamma of pappa ergens heen wordt gereden.
Ho ho!! Dees is van mama. Papa mag het doen met de skoda die we 2(?) jaar geleden gekocht hebben :p
Die heeft geen stoelverwarming en kekke kleur op de stoelen.

Wel boordcomputer en cruise control. :')
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3039249
Dat zal Dwayne wel leuk vinden, denk je dat-ie het de volgende 17,5 jaar volhoudt? Jong moet op z'n 18e verjaardag natuurlijk ook wat krijgen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door