Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Bonitaenderest
#3039016
Hallo ,

Ik ben Jant.  Samen met mijn vriend hebben we 6 honden waaronder 1 Chinese naakthond , 1 stafford , 1 stafford kruising , 2 pitbulls en 1 onbekende kruising :) 

Ook hebben wij 4 katten en het huis vol slangen. Alles krijgt vers vlees en prooidieren. 

Ik werk niet , ik ben tekenares.  Ik maak tekeningen in opdracht waar ik van probeer te leven :). Mijn gehele leven ben ik al gek op dieren.

Ik wil me hier wat meer verdiepen over het vers voeren van onze dieren.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3039057
Anne in Duitsland schreef: Welkom hier, Jant! En inderdaad: bij zoveel hondjes ontkom je er niet aan foto's te plaatsen! :biggrin2:
Foto's....in dit geval wil ik een tekening zien  :biggrin2:

Welkom op barfplaats Jant!
Door Bonitaenderest
#3039297
Dit is Bonita , gekregen van mijn moeder via marktplaats. Ze zou een Amerikaanse bulldog x cane corso zijn. Maar ik schat dat er ook nog stafford in zit. Zij betekend heel veel voor mij. Door haar ben ik nu wie ik ben :). Door straatangst kan ik alleen de straat op met mijn honden of met een persoon.

Afbeelding

Afbeelding
Door Bonitaenderest
#3039300
Vito , onze Amerikaanse stafford.  Via een stichting bij ons gekomen om op te vangen. Hij stond gratis op marktplaats waar veel mensen al op hadden gereageerd natuurlijk... Hij naar ons toe gegaan , bleek altijd buiten te zitten , nooit aan de riem gelopen en is mishandeld. Het is wonderbaarlijk genoeg een heerlijke lieve onstuimige hond! We hadden al snel besloten hem te houden :).

Afbeelding
Door Bonitaenderest
#3039302
En dan hebben er 13 jarige Duc nog! Hij woonde al bij mijn vriend. Hij was vroeger op straat gedumpt. Mijn vriend heeft hem opgevangen en ook gehouden. Geen idee wat voor kruising hij is :)

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door