Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3038568
Zoals jullie weten hebben wij er een herplaatsertje erbij, onze Isabella. Zij kwam bij een fokker weg, die is overleden en zijn vrouw heeft alle honden verwaarloosd en dacht even later goud geld te kunnen verdienen. Ze zijn allemaal naar een opvang verplaatst (12) Isabella was één van de laatsten die er nog zaten. En nog een reu, maar die blijft daar ws.

Nu had de mevrouw van de opvang geen goed gevoel bij eentje die ze herplaatst had, een teefje. Dus zij is gaan kijken, en zij trof deze sheltie aan opgesloten in een bench, in haar eigen ontlasting en sterk vermagerd. Deze mevrouw van de opvang, heeft afgedwongen om de sheltie weer mee te krijgen. En heeft deze sheltie direct doorgebracht naar de dierenkliniek. Waar ze gelijk aan het infuus gelegd is, om er weer bovenop te komen. Toen ik dit hoorde heb ik gelijk gezegd dat deze sheltie bij mij wel een plaatsje kon krijgen. Ze dronk inmiddels weer zelf. Maar helaas, toen bleef het stil, akelig stil. Gisteren om 14.33 uur is dit arme meisje overleden, ze is in shock geraakt. Ze lag nog steeds in de kliniek. De opvangster ging er 3x daags naar toe om dit arme meisje er door heen te slepen, maar het mocht niet baten. We hadden ons zo verheugd op de komst van dit meisje. Een oud vriendinnetje van Isabella. Het heeft niet zo mogen zijn :(
Gebruikersavatar
Door Neally
#3038585
Dat zijn verdrietige dingen. En onbegrijpelijk.  :'(
Eén geluk, ze is overleden in nabijheid van liefde. Mensen die om haar gaven. Ze was niet alleen.
Dag meisje, jouw ellende is nu voorbij.  :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3038649
Oh wat erg. Waarom neemt iemand dan in godsnaam een hondje in huis. Onbegrijpelijk. Ook sneu voor jullie dat het niet doorgaat, maar voor het hondje vind ik het toch het ergst. Arme hond  :'(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3038651
Onbegrijpelijk :-(
Dan 'redt' je een hondje uit een opvang en dan komt dat arme beestje in bench terecht zonder goede verzorging  :'(

Lijkt mij ook voor de opvang een enorme klap in het gezicht....
Gebruikersavatar
Door nova
#3038853
dinky89 schreef: Onbegrijpelijk :-(
Dan 'redt' je een hondje uit een opvang en dan komt dat arme beestje in bench terecht zonder goede verzorging :'(

Lijkt mij ook voor de opvang een enorme klap in het gezicht....
ja , dat dus.

kan ik  helemaal niks van begrijpen.
Die mensen moeten ergens een afwijking hebben...  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door